گوشی آنر X9A و عملکرد عالی در نمایشگر

گوشی آنر X9A و عملکرد عالی در نمایشگر

Honor X9a که اخیراً به بازار عرضه شد، آنچنان که شایسته بود مورد تحسین قرار نگرفت. اگرچه این گوشی در رده میان رده ها قرار می گیرد، آنر تقریباً همه چیز را به درستی با آن انجام داد. از قسمت داخلی گرفته تا دوربین و نمایشگر، چیزی فراتر از یک دستگاه میان رده دیگر در بازار اندروید است.

با این حال، یکی از عواملی که Honor X9a بیشترین درخشش را در آن دارد، از نظر نمایشگر است. در واقع، اگر به دنبال گوشی جدیدی هستید که عملکرد صفحه نمایش را به حد مجاز برساند، باید X9a را در بالای لیست خود قرار دهید. و نه، این فقط اندازه صفحه نمایش نیست. در عوض، Honor همه چیز را در مورد صفحه نمایش برای X9a در نظر گرفت. Honor X9a با یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED عرضه می شود. و مانند رقابت، نمایشگر منحنی است. به لطف آن، در هنگام تماشای ویدیو و بازی، تجربه ای همه جانبه را ارائه نمی دهد. و بهترین بخش این است که حتی اگر صفحه نمایش خمیده است، گوشی به راحتی در دست است.

با این حال، منحنی بودن صفحه نمایش بخش اصلی نیست. Honor X9a وقتی صحبت از اندازه قاب به میان می‌آید تا حد زیادی پیش می‌رود. این محصول دارای حاشیه‌های بسیار باریک است که می‌توان آن را به عنوان یک نوآوری در طراحی نامید. در واقع، حاشیه ها به قدری باریک هستند که Honor توانسته به نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصد دست یابد. این نسبت صفحه نمایش به بدنه، همراه با رزولوشن 2400×1080 پیکسل، باعث می شود از هر محتوایی که در رسانه های اجتماعی می بینید لذت ببرید. و این مورد برای بازی ها نیز به همین صورت خواهد بود. همچنین، فراموش نکنیم که Honor X9a دارای طیف رنگی گسترده ای است که 100% DCI-P3 است.

به لطف چنین طیف رنگی گسترده ای، X9a در ارائه تصاویری با رنگ های پر جنب و جوش و وضوح واضح برتری دارد. و این طیف گسترده رنگی صفحه نمایش را برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی با این گوشی آنر بسیار مناسب تر می کند. صفحه‌نمایش‌های تخت اغلب بهتر از نمایشگرهای خمیده در نظر گرفته می‌شوند، زیرا هیچ مشکل لمسی تصادفی وجود ندارد. اکنون صفحه نمایش Honor X9a خمیده است. با این حال، لازم نیست نگران اشتباهات این دستگاه باشید.

گوشی آنر X9A و عملکرد عالی در نمایشگر

این دستگاه دارای فناوری پیشگیری از اشتباهات مبتنی بر هوش مصنوعی است. این فناوری تضمین می کند که صفحه نمایش فقط لمس های مورد نظر را ثبت می کند. اگرچه ممکن است این ویژگی کمتر جالب به نظر برسد، اما قطعا می تواند تجربه شما را با Honor X9a افزایش دهد. Honor X9a از نظر روشنایی صفحه نیز ناامید کننده نیست. می تواند تا 800 نیت برسد، به این معنی که شما می توانید بدون توجه به شرایط نوری، آنچه را که در صفحه نمایش است ببینید. و نکته مهم در مورد سطح روشنایی این است که به طور خودکار تنظیم می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی آنر 80 پرو Three Body Limited Edition راهی بازار شد

با توجه به تنظیمات خودکار روشنایی، آنر X9a را با الگوریتم صفحه نمایش نور روز بسته بندی کرده است. این الگوریتم شدت نور اطراف شما را تشخیص می دهد و صفحه نمایش را در سطحی تنظیم می کند تا نور خیره کننده را کاهش دهد. به لطف این، می توانید مطالب را بخوانید و از رنگ واقعی محتوا حتی زمانی که زیر نور مستقیم خورشید هستید لذت ببرید. همچنین یک الگوریتم صفحه نمایش در شب در Honor X9a وجود دارد. زمانی که سطح نور محیط کم باشد، این موضوع به چشم می خورد. و با آن، تلفن می تواند روشنایی را تا 2 نیت کاهش دهد و سوزش چشم را به حداقل برساند و راحتی را افزایش دهد.

نرخ به روز رسانی یکی از ملاحظات کلیدی است که هنگام خرید یک گوشی بازی خوب باید در نظر بگیرید. خب، آنر نیز به درستی روی این موضوع تاکید کرد. X9a دارای صفحه نمایشی است که می تواند تا 120 هرتز حرکت کند. و بخش مهم این است که صفحه نمایش سریعتر از اکثر تلفن های 120 هرتزی دیگر ظاهر می شود. تعجب میکنم چرا؟ Honor X9a دارای حداکثر نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز است. این نرخ نمونه برداری لمسی شگفت انگیز باعث می شود صفحه نمایش سریع از قبل بسیار پاسخگو باشد. و مطمئناً در هنگام بازی متوجه تفاوت خواهید شد.

همانطور که قبلا اشاره شد، صفحه نمایش Honor X9a زمانی که نور محیطی زیادی در اطراف وجود ندارد، می تواند بسیار کم نور شود. اما این تمام ماجرا نیست. این تلفن با فناوری پیشرو در صنعت 1920Hz PWM Dimming عرضه می شود. که باعث کاهش سوسو زدن صفحه می شود. شما همچنین دارای گواهینامه TÜV Rheinland در نور کم آبی هستید. با آن، Honor X9a می‌تواند اطمینان حاصل کند که سطح نور آبی مضر تا حد امکان پایین است و در عین حال مطمئن می‌شود که رنگ‌ها خاموش نمی‌شوند.

گوریلا گلس Victus 2 که اخیراً منتشر شده است، ضخامتی بین 0.14 تا 1.2 میلی متر دارد. و میانگین صنعت شیشه گوشی های هوشمند حدود 0.55 میلی متر است. Honor با ادغام یک شیشه نمایشگر با ضخامت 0.65 میلی‌متر، با X9a پیشرفت‌هایی را به خود اختصاص داد. Honor با انجام دو فرآیند تمپرینگ X9a به این مهم دست یافت. و این ویژگی باعث دوام فوق العاده صفحه نمایش گوشی می شود. Honor می‌گوید این صفحه‌نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر سقوط‌های تصادفی بالای یک کف مرمر از ارتفاع 1 متری مقاومت کند. به عبارتی دیگر نگران شکستن شیشه به این زودی ها نخواهید بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی آنر X9A و عملکرد عالی در نمایشگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *