کنترلر DualSense Edge سونی راهی بازار شد

کنترلر DualSense Edge سونی راهی بازار شد

کنترلرها بخش مهمی از تنظیمات بازی کنسول هستند. معمولاً شرکت‌ها ماه‌ها آزمایش‌های دقیق ارگونومیک و گروه‌های متمرکز را پشت سر می‌گذارند تا بتوانند طرحی پیشرو در صنعت برای کنترل‌کننده‌های خود ارائه دهند. جدیدترین کنترلر سونی برای ارائه ویژگی های پیشرفته و گزینه های سفارشی سازی طراحی شده است که در کنترلر استاندارد PS5 DualSense یافت نمی شوند. این کنترلر DualSense Edge برای رقابت با کنترلر Xbox Elite Series 2 مایکروسافت تنظیم شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مطمئناً توجه گیمرها را به خود جلب می کند.

اگر به دنبال یک کنترلر بازی با عملکرد بالا هستید که دستگیره های عالی، چوب های آنالوگ قابل تنظیم، دکمه های پشتی قابل نقشه برداری، پروفایل ها و موارد دیگر را ارائه می دهد، DualSense Edge انتخاب مناسبی برای شماست. تا همین اواخر، DualSense Edge فقط از PS Direct در دسترس بود، اما اکنون کاربران می‌توانند در طیف وسیع‌تری از خرده‌فروشان از جمله آمازون به آن دسترسی داشته باشند.

با قیمت 199.99 دلار، این کنترلر پریمیوم ممکن است برای همه مناسب نباشد، به خصوص که بسته PS5 دارای یک کنترلر است. با این حال، برای کسانی که به دنبال ارتقاء تجربه بازی خود هستند، DualSense Edge ممکن است ابزار جانبی کاملی باشد.

علاوه بر تمام عملکردهای استاندارد کنترلر PS5 سنتی، DualSense Edge مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی اضافی را ارائه می دهد. با قابلیت تعویض تاپ های چوبی آنالوگ استاندارد با جایگزین های محدب در دو ارتفاع مختلف و گزینه انتخاب بین دکمه های پشتی با اهرم یا نوک های کوچکتر، کاربران می توانند به طور کامل کنترلر خود را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنند.

علاوه بر این، تریگرها یک عنصر حیاتی برای هر کنترلر حرفه ای هستند و DualSense Edge در این قسمت نیز ارائه می شود. هر ماشه دارای یک لغزنده توقف است که به شما امکان می دهد مسافت سفر مورد نیاز برای فعال کردن ماشه را تنظیم کنید. این ویژگی منحصربه‌فرد به کاربران امکان می‌دهد از بین مسافت‌های استاندارد، متوسط یا کوتاه یکی را انتخاب کنند و مزیت رقابتی در بازتاب‌های سریع و هدف‌گیری دقیق ایجاد می‌کند.

اما DualSense Edge فقط در مورد سخت افزار نیست، بلکه یک راه حل نرم افزاری نوآورانه را نیز ارائه می دهد. با فشار دادن دکمه Function جدید، کاربران می توانند یک پوشش در بازی خود ایجاد کنند که به آنها امکان می دهد دکمه ها را نقشه برداری کنند و آن پروفایل ها را برای استفاده در آینده ذخیره کنند. این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند پروفایل‌های سفارشی برای بازی‌های مختلف ایجاد کنند و جابه‌جایی بین بازی‌ها را بدون نیاز به پیکربندی مجدد کنترل‌کننده‌ها آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید  سونی تحقیقات داخلی را با عرضه آنلاین کنسول PS5 Pro آغاز می کند

برای تکمیل آن، DualSense Edge با یک قاب سخت جذاب عرضه می شود که ذخیره و حمل و نقل آن را آسان می کند. این کیس حتی دارای یک فلپ است که کاربران را قادر می‌سازد تا کنترل‌کننده‌های خود را در حالی که هنوز در کیس هستند شارژ کنند. و اگر چوب‌ها فرسوده شوند، تعویض آن فقط با 19.99 دلار قابل خرید است. در مجموع، DualSense Edge یک کنترل کننده استثنایی است که عملکرد و گزینه های سفارشی سازی عالی را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کنترلر DualSense Edge سونی راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *