آیفون 14 پرو مکس محبوبترین گوشی 2022 اپل خواهد بود

آیفون 14 پرو مکس محبوبترین گوشی 2022 اپل خواهد بود

داده‌های تولید و ارسال پنل‌های نمایشگر مورد استفاده در سری آیفون 14 اپل نشان می‌دهد که اپل انتظار دارد تقاضای بالایی برای مدل‌های آیفون 14 پرو خود در پاییز داشته باشد. شایعه شده است که خط تولید ماه سپتامبر بیشتر روی آیفون 14 پرو متمرکز است تا آیفون 14، و به نظر می رسد اپل در نظر دارد فروش خود را نسبت به مدل های جدیدتر اصلاح سازد. در داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط تحلیلگر راس یانگ از DSCC، ظاهراً تامین‌کنندگان اپل تلاش‌های خود را بر ایجاد پنل‌هایی برای محدوده Pro متمرکز کرده‌اند.

یانگ در ماه ژوئن تا سپتامبر طی توییتی به “Super Followers” ادعا می کند که سهم ارسال پنل ها مربوط به آیفون 14 پرو مکس است و 28 درصد از پنل های تولید شده برای آن مدل در نظر گرفته شده است. پس از آن آیفون 14 و آیفون 14 پرو با 26 درصد سهم های دیگری داشته، در حالی که آیفون 14 مکس کمترین میزان تقاضا را خواهد داشت. یانگ هنوز نسبت به آیفون 14 مکس خوشبین است و معتقد بوده که “در ماه سپتامبر زمینه های زیادی را ایجاد خواهد کرد.” این نشان می‌دهد که عجله اولیه برای مدل‌های دیگر خواهد بود، اما تقاضا باید بعداً در این دوره افزایش یابد.

تاکنون، شایعات و گمانه زنی ها نشان می دهد که آیفون 14 به اندازه همتایان پرو خود در رویداد سپتامبر از به روز رسانی های زیادی برخوردار نخواهد بود. به عنوان مثال، در حالی که آیفون 14 روی تراشه A15 باقی خواهد ماند، مدل های Pro قرار است به A16 تجهیز شوند و ارتقای معمولی است.

مدل‌های Pro احتمالاً از تغییرات دیگری مانند تغییر بریدگی برای یک صفحه نمایش همیشه روشن و همچنین ارتقاء سنسور دوربین اصلی از 12 مگاپیکسل به نسخه 48 مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

ارتقای قابل‌توجه مدل‌های Pro در حالی که به‌روزرسانی کمتر آیفون 14 را دربرمی گیرد، می‌تواند منجر به مشتاقان مصرف‌کنندگان برای دریافت یک دستگاه جدید برای افزایش انتخاب خود به مدل‌های Pro شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آغاز فروش سری آیفون 14 پرو اپل

نظرات در مورد : آیفون 14 پرو مکس محبوبترین گوشی 2022 اپل خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *