کسب و کارهای آسیب دیده از فیلترینگ اینستاگرام چه کنند؟

کسب و کارهای آسیب دیده از فیلترینگ اینستاگرام چه کنند؟

بستر اینترنت از فرصت‌های مناسب برای کسب درآمد در دنیای امروز به شمار می‌رود. فضاهای اینترنتی از جمله رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام امکان درآمدزایی قابل توجهی برای اشخاص و کاربران فراهم کرده است. اخیرا با فیلترینگ اینستاگرام، عملا این فضای رسانه‌ای – اجتماعی نیز با محدودیت‌های شدید و بعضا انحلال کسب‌ و کارهای فعال در آن مواجه شده است. دغدغه و نگرانی بسیاری از کاربران این است که با این حال، چه جایگزین‌‌هایی به منظور خارج شدن از رکود کسب‌ و کار اینترنتی آن‌ها وجود دارد؟

سایت‌های اینترنتی از دیگر بسترها و فضاهای اینترنتی هستند که همچنان به عنوان شاهراه کسب و کارها و فعالیت‌های تجاری اینترنتی در دسترس قرار دارند. از لازمه‌های اولیه ایجاد یک بستر کسب و کار بر روی دامنه‌های شبکه اینترنت، طراحی سایت است در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با شیوه‌های استفاده اثربخش از سایت‌‌های اینترنتی بیشتر آشنا کنیم.

 

طراحی هدفمند سایت

اگر شما تحت تاثیر فیلترینگ اینستاگرام و سایر سوشیال مدیا، به تازگی قصد ورود به فضای کسب و کار در سايت‌های اینترنتی را دارید، ابتدا باید طراحی و ساخت یک سایت پر بازده را آغاز کنید. در شروع کار برای پیشنهاد می‌شود تا اهداف خود را از طراحی و ایجاد سایت مورد نظرتان مشخص کنید.

بدون شک سایت مورد نظر شما بسته به نیاز و انتظارات شما از آن، باید ویژگی‌ها و دسترسی‌های خاصی را داشته باشد. آپشن‌هایی که شما برای سایت خود در نظر خواهید گرفت، باید در راستای اهداف اقتصادی و ماهیت سایت شما باشند. در واقع هرِآنچه که توسط سایت شما در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، معرف کسب و کار شما خواهد بود و نقش مهمی در جذب مشتری و ترغیب کاربران خواهد داشت.

کسب و کارهای آسیب دیده از فیلترینگ اینستاگرام چه کنند؟

 

چگونه یک شرکت معتبر برای طراحی سایت خود انتخاب کنیم؟

اعتماد به یک طراح و سازنده سایت، اولین گام در جهت مالکیت شخصی و راه اندازی فعالیت اقتصادی از طریق وب سایت است. شناخت یک طراح و سازنده معتبر، خصوصا اگر بار اول شما در طراحی سایت باشد، نخستین اقدام به شمار می‌رود.

کیفیت کار بالا

اصلی‌ترین و مهم‌ترین شرط طراحی سایت برای یک شرکت، کیفیت کار است. در واقع یک شرکت فناور و پیشرو، با استفاده از توانایی و تخصص طراحان و برنامه نویسان‌ ماهر، طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و… شما را با لحاظ نمودن بهترین جلوه‌های بصری، روانشناسی تبلیغات، برنامه نویسی هوشمند و قدرتمند و هر آنچه را که برای طراحی سایت حرفه‌ای و سئو نیاز است را انجام‌ می‌دهد. ضمن اینکه امکان پیاده سازی و ارائه سایت درخواستی شما بر روی انواع دامنه‌ها اعم از داخلی (با پسوند ir) و یا خارجی (با پسوند com یا org) وجود دارد.

تحویل فوری

بحث تحویل فوری و زمان ارائه کامل سایت درخواستی، یکی از معیارهای حائز اهمیت برای افرادی است‌ که‌ دچار ضرر و زیان کسب و‌ کار اینترنتی شده‌اند و تصمیم به جبران سریع خسارت‌ها دارند. پس باید جایی را برگزینید که وب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کامل‌ترین آپشن‌ها تحویل شما می‌دهد.

قیمت مناسب

شما می توانید هزینه کامل صفر تا صد طراحی و ساخت سایت خود را به کمترین مقدار ممکن خواهید برسانید.در اختیار داشتن امکانات کامل و متخصصان ماهر، علاوه بر سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت و بررسی عملکردی سایت شما، هزینه‌های اضافی را تا حد امکان کاهش می دهد؛ از این رو شما هیچگونه هزینه بیشتر از حداقل قیمت، پرداخت نخواهید کرد. و شما باید شرکتی را انتخاب کنید که قیمت‌ها و تعرفه‌های پیشنهادی اش، کاملا با هدف رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است؛ و جلب رضایت مشتریان و مخاطبان هدف نهایی اش باشد.

طراحی سایت تخصصی

همانطور که گفتیم اولین اصل در آغاز فعالیت کسب و کار شما در بستر سایت‌های اینترنتی، تعیین هدف و ماهیت کسب و کار شماست. این موضوع از این منظر اهمیت دارد که نوع تخصصی سایت شما را مشخص خواهد نمود. سایت‌هایی که با ماهیت تخصصی ایده پردازی می‌شوند، ساختار پیش فرض مجزایی دارند که طراحی آن‌ها را متمایز می‌کند. به عنوان‌ مثال در طراحی یک سایت فروشگاهی از ساختار پشتیبانی ویژه‌ای استفاده می‌شود تا شرایط نمایش و معرفی محصولات و اتصال آسان به درگاه‌های پرداخت به خوبی انجام شود.

کسب و کارهای آسیب دیده از فیلترینگ اینستاگرام چه کنند؟

سرمایه و بودجه اولیه طراحی سایت چقدر است؟

سرمایه اولیه از مهمترین عوامل راه‌انداری یک کسب و کار به حساب می‌آید. افتتاح یک کسب و کار اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع شما به منظور ایجاد یک آدرس و پایگاه در بستر مجازی، مستلزم حداقل‌هایی از بودجه مالی هستید. تامین این بودجه اولیه بعضا باعث نگرانی برخی می‌شود که باید گفت جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد. شما این امکان را دارید تا با ضمانت کیفیت مطلوب، طراحی سایت با بودجه دلخواه خود را از شرکت اسپرلوس دریافت نمایید. همچنین این شرکت امکان طراحی سایت اقساطی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است.

شرکت طراحی سایت اسپرلوس با به‌‌کارگیری کادری متخصص و مجرب، طراحی سایت حرفه‌ای را برای انواع کسب و کار شما انجام می‌دهد. انواع سایت‌های تخصصی قابل طراحی و ارائه این شرکت شامل:

  • سایت فروشگاهی
  • سایت علمی آموزشی
  • سایت خبری و نشریه
  • سایت شرکتی
  • سایت تبلیغاتی

جمع‌بندی

شرکت طراحی سایت اسپرلوس با هدف گسترش و توسعه تجارت و کسب و کارهای نوپای اینترنتی به وجود آمد و قصد دارد تا شما به شما در راه موفقیت کسب و کارتان در بستر سایت‌های اینترنتی همراهی کرده و اعتماد و رضایت شما را به ارمغان آورد. اعتماد و رضایت مشتریان، ارزشمندترین سرمایه و افتخار این شرکت است.

شرکت اسپرلوس، به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و موفق طراحی سایت در کرمان، آماده ارائه ارائه خدمات طراحی، شخصی سازی، سئو و پشتیبانی با بازده بسیار بالای سایت برای همشهریان محترم و سایر کاربران در سراسر کشور است.

این شرکت، با ارائه مشاوره و راهنمایی شما را در طراحی، ساخت، پیشبرد و پشتیبانی یک سایت سئو، یاری خواهد کرد. این شرکت افتخار دارد به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرمان ارائه دهنده خدمات مورد نیاز به شما باشد.شرکت طراحی سایت اسپرلوس در کنار شماست تا فعالیت تجاری و اقتصادی خود را در فضای اینترنتی راه‌اندازی کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کسب و کارهای آسیب دیده از فیلترینگ اینستاگرام چه کنند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *