کروک بوک اچ پی Chromebook 15.6 معرفی شد

کروک بوک اچ پی Chromebook 15.6 معرفی شد

HP یک کروم بوک جدید در هند راه اندازی کرده است. با جدیدترین پیشنهاد، دامنه کروم‌بوک‌های خود را گسترش داده است. این دستگاه دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه است و در بخش قیمت 30000 روپیه قرار دارد. هدف آن دانش آموزان مدرسه ای و دانشگاهی است.

HP Chromebook جدید دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح HD و روشنایی 250 نیت است. دارای دوربین HD دید عریض با کاهش نویز زمانی است. این لپ تاپ به بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از میکروفون دوگانه مجهز شده است. HP Chromebook همچنین دارای یک صفحه شماره اختصاصی روی صفحه کلید است.

از نظر عملکرد، HP Chromebook به پردازنده Intel Celeron N4500 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز در زیر کاپوت مجهز شده است. همچنین دارای گرافیک Intel UHD روی برد است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه eMMC است. این دستگاه از یک باتری 47 وات ساعت پشتیبانی می کند و با یک آداپتور 45 وات عرضه می شود. Chromebook روی سیستم عامل Chrome اجرا می‌شود و دارای ویژگی HP QuickDrop برای انتقال آسان فایل و Office 365 است. همچنین دسترسی به Google Assistant، Classroom، و 12 ماه Google One را با 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری ارائه می‌دهد.

گزینه های اتصال در HP Chromebook شامل WiFi-6، بلوتوث 5.0، دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A، یک اسلات کارت microSD و یک جک هدفون 3.5 میلی متری است. HP Chromebook 15.6با قیمت 28999 روپیه به فروش رسیده و در رنگ‌های Forest Teal و Mineral Silver ارائه می‌شود. برای خرید از وب سایت رسمی برند موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل جدید لپ تاپ های اچ پی Envy x360 معرفی شد

نظرات در مورد : کروک بوک اچ پی Chromebook 15.6 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *