انتشار اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2

انتشار اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2

استودیو تکلند به تازگی جزئیات بسته الحاقی رایگان دوم بازی Dying Light 2 را اعلام کرد. بسته‌ای که برای شخصیت اصلی لباس و شمشیر منحصربفرد سامورایی فراهم می‌آورد. بازیکنان با محتوا درون پک می‌توانند زامبی‌ها را با قدرت بیشتری نابود سازند.

اولین قسمت مجموعه پک رایگان بازی Dying Light 2 اکنون در فروشگاه‌های، اپیک گیمز، استیم، مایکروسافت و پلی استیشن موجود است. از جمله محتوا پک باید به محافظ قفسه سینه، چندین مدل کفش کتانی ورزشی با رنگ قرمز/مشکی/سفید اشاره کرد. همچنین ماسک و دستکش رونین هم در این پک موجود است و البته محتوا ماسک و دستکش از 23 فوریه و شمشیر از 25 فوریه ارائه خواهد شد.

نخستین بسته الحاقی رایگان با نام Authority Pack برای این بازی منتشر شد و طی هفته‌های آتی باید شاهد محتواهای بیشتری بود. ناگفته نماند بسته‌های رایگان محتوا چندانی نداشته و سبک تلقی می‌شوند و برای بسته بزرگ باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط برای آوریل یک رویداد ویژه درون بازی به نام Mutated Infected برگزار خواهد شد. در نهایت ماه ژوئن اولین بسته الحاقی داستانی دردسترس قرار می‌گیرد. تیم استودیو لهستانی تکلند وعده بسته‌های الحاقی با آیتم‌های متنوع را داده تا بازیکنان در تجربه همیشگی لذت کامل بدست آورند.

بازی Dying Light 2 در تاریخ چهارم فوریه سال جاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4/5، رایانه شخصی، نینتندو سوئیچ و در نهایت ایکس باکس وان منتشر شد. داستان بازی 20 سال پس از اتفاقات نسخه اول رخ داده و بازیکنان در نقش شخصیت جدیدی با نام Aiden Caldwell ایفا نقش خواهند کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا استودیو لهستانی تکلند بسته‌های مختلف خود را دردسترس بازیکنان بازی Dying Light 2 قرار دهد و احتمالا باید شاهد محتواهای منحصربفرد برای آینده باشیم که قطعا هیجان انگیز خواهد بود.

گفته شده استودیو تکلند روی یک اثر جدید معرفی نشده ای مشغول کار است که مشخص نیست در چه تاریخی ارائه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار دو بازی جذاب Angry Birds Go و Temple Run 2 برای ویندوز فون 8

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *