کاهش حجم تولید گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

کاهش حجم تولید گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

طبق گزارش ها، حجم تولید سامسونگ گلکسی A53 5G توسط غول الکترونیک کره جنوبی سامسونگ کاهش یافته است. تعداد گوشی های هوشمند تولید شده در آینده می تواند تا 70 درصد کاهش یابد. بیایید با دقت بیشتری به اهداف واقعی پشت انتخاب سامسونگ برای ساخت و عرضه کمتر گوشی گلکسی A23 5G به بازار نگاه کنیم.

طبق گزارشی از TheElec، سامسونگ در سال جاری هدف حمل و نقل خود را برای گوشی هوشمند میان رده خود، Galaxy A23 5G، کاهش داده است. تولید کننده کره ای لوازم الکترونیکی قبلاً 12.6 میلیون دستگاه را پیش بینی کرده بود، اما این تعداد اکنون به زیر 4 میلیون دستگاه کاهش یافته است که 70 درصد کاهش دارد. سامسونگ هدف خود را برای عرضه 17.1 میلیون گوشی گلکسی A23 4G و 12.6 میلیون گوشی هوشمند Galaxy A23 5G در اوایل سال جاری تعیین کرده است.

30 میلیون دستگاه یا حدود 10 درصد از کل حمل و نقل سالانه سامسونگ، توسط هر دو شرکت با هم ارسال می شد. در اوایل سال جاری، نسخه 4G معرفی شد. بعداً در نیمه دوم سال، گلکسی A23 5G عرضه شد. عملکرد تلفن به دلیل ویژگی ای که قرار بود وجود داشته باشد، به شدت مختل شد. این موضوع توسط سامسونگ با تعدادی از شرکا مورد بحث قرار گرفت. بررسی یک ماهه این موضوع نیز توسط غول فناوری اطلاعات برای شناسایی مشکل انجام شد.

علیرغم این واقعیت که این مشکل برطرف شد، این کسب و کار قصد دارد در آینده دستگاه های Galaxy A23 5G کمتری را به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه شد تولید کند. علاوه بر این، سامسونگ تنها قصد دارد در سال 2023 حدود 5 میلیون دستگاه از این مدل را به کار گیرد. برای سامسونگ، تغییر شرکای توسعه انتخابی خود بزرگترین تغییر در ایجاد Galaxy A23 5G بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با لرزشگیر اپتیکال توسط Sunny Optical ساخته شده است. پاترون در همان زمان شروع به کار بر روی Galaxy A23 4G کرد. منابع ادعا کردند که Sunny Optical مقصر مشکل سامسونگ با Galaxy A23 5G نیست. آنها گفتند که مشکل ناشناخته علت اصلی بود زیرا مشکلی که مدل تجربه کرد بر عملکرد سایر بخش‌های تلفن از جمله دوربین تأثیر منفی گذاشت.

بیشتر بخوانید  برترین گوشی های هوشمند 2014 دنیای تکنولوژی کدام ها هستند؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاهش حجم تولید گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *