کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی

ارزهای دیجیتالی

یکی از ارزهایی که این روزها با افزایش شدیدی رو به رو بود ارزهای دیجیتالی یا به قول معروف ارزهای رمزگذاری شده می باشند. بسیاری از قاچاقچیان از این ارزها به منظور جابجایی پول استفاده می کردند زیرا تاکنون امکان شناسایی کاربران این ارزهای دیجیتالی وجود نداشت ولی اخیرا گویا سازمان های امنیتی آمریکا سیستمی را پیدا کرده است تا افرادی که از این ارزها استفاده می کردند مورد شناسایی قرار بگیرند.

امروز اخباری منتشر شد که گویا ارزش این ارزهای رمزنگاری شده، نظیر اتریوم و بیت کوین با کاهش زیادی رو به رو شده است و برای اولین بار در 4 دسامبر 2017 ارزش هر واحد بیت کوین به زیر 12 هزار دلار رسید و به میزان 15 درصد کاهش داشت و در این میان ارزهای دیجیتالی اتریوم با هشی 20 درصدی روبه رو شد و ارزش آن هم اکنون کمی بالاتر از 1000 دلار می باشد و ریپل نیز کاماکان با 1.23 دلار معامله می گردد.

گویا این میزان کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی بسیار تاثیر گذار بوده و تنها ارز رمزگذاری شده که در طی 24 ساعت گذشته با کاهش مواجه نشده است و در محدوده ی قرمز قرار نگرفته ارز Tether نام دارد اما بیت کوین بعد از گذشت نماه رکورد شکنی و رسیدن به ارزشی نزدیک به 20هزار دلار هم اکنون افت شدیدی را تجربه کرده است و در این شرایط با توجه به کاهش شدید ارزش بیت کویت سایر ارزهای دیجیتالی نیز عملکرد بدتری از خود به نمایش گذاشته اند.

هم اکنون 10 ارز رمزگذاری شده ی برتر باتوجه به ارزش آن ها در بازار به ترتیب بیت کوین،اتریوم،ریپل،بیت کوین کش،کاردانو، لایت کوین،ان ای ام،نئو آیوتا و استلار نام دارند و هنوز هیچ دلیلی بر این افت شدید ارزش ارزهای دیجیتالی در بازار مشخص نیست. تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم چه خبری از سوی افراد بلندپایه ی این ارزهای دیجیتالی مبنی بر دلیل این افت شدید منتشر می گردد.

ارزهای دیجیتالی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  امکان تبلیغات ارزهای دیجیتال در گوگل

نظرات در مورد : کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *