کامپیوتر گیمینگ Trident 3

یکی از کامپیوتر هایی که در میان طرفداران بازی های کامپیوتری بسیار محبوب می باشد کامپیوتر MSI. Trident 3 بوده که بر خلاف طراحی کوچک و ظریفی که دارد از سخت افزاری بسیار قوی برخودار می باشد و توانایی اجرای بسیاری از بازی هایی که سنگین بوده و گرافیک بالایی دارند را دارا می باشد. این موضوع باعث شده  کامپیوتر MSI. Trident 3 در بازار لپ تاپ و کامپبوتر جایگاه خاصی را از آن خود بکند و در میان رقبای گران قیمت خود بدرخشد.

پردازنده مور استفاده در این دستگاه 3.6GHz Intel Core i7-7700 بوده و سرعت اجرای نرم افزار ها و بازی ها را به طور قابل توجهی افزایش داده است. چنین فعالیتی قطعا برای هر دستگاهی سنگین بوده و به یک سیستم خنک کننده قوی نیاز دارد. فن این دستگاه با قدرت بالایی کل سیستم را تهویه کرده و بدون صدا می باشد

کارت گرافیک این کامپیوتر فوق العاده Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB GDDR5); Intel HD Graphics 630 ) بوده و به کمک پردازنده قوی آن اپلیکشن ها و نرم افزار های سنگین و بازی های حرفه ای را ساپورت می کند. طراحی بدنه MSI. Trident 3 بسیار زیبا است این دستگاه با اندازه ای نسبتا کوچک قابلیت های قابل توجهی دارد. ظاهر ساده آن کار با دستگاه را آسان کرده و باعث سردرگمی کاربران نمی شود. همچنین امکان حمل و نقل آسان نیز یکی دیگر از مجزای این دستگاه قوی می باشد.

از سایر ویژگی های سخت افزاری این دستگاه حافظه رم 16GB DDR4 , حافظه داخلی 256GB M.2 SSD, 1TB HDD (7,200 RPM) است. اما در کنار تمام این ویژگی های تنها نقصی که در این سیستم مشاهده می شود , سیستم برق رسانی جدا است. از آن جا که اندازه این سیستم کوچک است متخصصین نتوانستند منبع تغذیه برق را در درون دستگاه جا سازی کنند و باید از آداپتور استفاده شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه یک کامپیوتر گیمینگ طراحی کنیم که از ایکس باکس وان قوی تر باشد ؟

نظرات در مورد : کامپیوتر گیمینگ Trident 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *