مراحل طراحی یک سایت حرفه ای

مراحل طراحی یک سایت حرفه ای

سایت هر سازمان نشان دهنده ویترین، خدمات و فعالیت های آن سازمان است. پس هرچه این سایت زیباتر، جذاب تر و حرفه ای تر طراحی شود می تواند آن سازمان را حرفه ای تر جلوه دهد و به دیگران معرفی کند.

برای داشتن یک وب سایت خوب باید تجربه های زیادی کسب کنید و مطالعه و تحقیق زیادی داشته باشید. یک شرکت طراحی سایت در این مقاله می خواهد تجربه چندساله خود را به شما منتقل کند.

نکاتی که گفته می شود چنانچه رعایت شود، سایت شمارا به یه سایت حرفه ای تبدیل می کند که می توانید به جرات به دیگران معرفی کنید و خود را با آن پرزنت نمایید.

گرافیک و ظاهر سایت

همان طور که می دانید اکثر کاربران بلافاصله پس از ورود به یک سایت جذب گرافیک و تصاویر یک سایت می شوند و بر اساس تصویرهایی که می بینند آن سایت را قضاوت می کنند. چنانچه این گرافیک تاثیر گذار باشد، کاربر رغبت به گشتن و بررسی سایر خدمات مجموعه شما می کند.

اگر بتواند با گرافیک و تصاویر شما ارتباط برقرار کند قطعا می تواند با خدمات شما نیز ارتباط بگیرد و به سراغ مطالعه خدمات و محصولات شما برود.

 

تکنولوژی طراحی سایت

سایت ها با زبان ها و CMS های متفاوت طراحی می شوند. چنانچه شما در شروع یک کسب و کار هستید و یا سایتی جهت نمایش اطلاعات خدمات و محصولات خود نیاز دارید بهتر است از سایت های آماده و CMS ها استفاده کنید و هزینه زیادی برای طراحی سایت ندهید. چرا که همین سایت های آماده نیز کار شما را راه می اندازد. اما چنانچه شما کمپانی بزرگی هستید و برند شناخته شده ای هستید و سایت در آینده نیاز به تغییرات و توسعه دارد به شما پیشنهاد می کنیم از سایت های اختصاصی کدنویسی شده استفاده کنید

 

سرعت سایت

کاربران در ۳ثانیه اول ورود به سایت تصمیم می گیرند که در این سایت بمانند یا از آن سایت خارج شوند. برای همین منظور سرعت در اینجا اهمیت زیاد پیدا می کند. چنانچه سایتی ظاهر زیبا داشته باشد اما سرعت خوبی نداشته باشد باز کاربر علاقه ای به چرخیدن در سایت و مطالعه خدمات و محصولات نمی کند. پس بهتر است قبل از شروع به طراحی سایت با شرکت طراحی سایت خود در اینباره صحبت کنید و بگویید چه انتظاری از سرعت سایت دارید.

 

محتوای سایت

بعد از مشاهده گرافیک و تصاویر، کاربر به سراغ محتوای سایت شما می رود تا با مطالعه آن ها به نحوه خدمات و کیفیت محصولات شما پی ببرد. در محتوای سایت شما یک فرصت طلایی جهت متقاعدسازی و پرزنت مشتری دارید. چنانچه بتوانید با محتوا و جملات و کلمات ، خدمات و محصولات خود را خوب معرفی نمایید می توانید یک قدم به تبدیل کاربر به مشتری نزدیک شوید و او را مجاب به تماس یا پر کردن فرم یا گرفتن خدمات و محصولات و یا فروش کنید.

در این بخش قطعا نیاز به یک نویسنده خوب که به اصول کپی رایتینگ مسلط باشد دارید.

مراحل طراحی یک سایت حرفه ای

عملکرد صحیح سایت

اگر یک کاربر وارد وب سایتی شود و بعد از جذب شدن از طریق تصاویر و محتوا ی سایت، نتواند از خدماتی که در سایت ارائه می دهید استفاده نماید، قطعا شما به هدف اصلی خود نخواهید رسید و این کاربران تبدیل به مشتری نمی شوند. برای این منظور پس از تحویل سایت بهتر است از چند شخص با دانش عادی و کم بخواهید تا سایت شما و تمام فعالیت های سایت را تست کنند و چنانچه به مشکلی برخوردند به شما ارجاع دهند تا توسط شرکت طراحی سایت خود حل کنید. در این صورت شما می تواند مطمئن باشید که در آینده طی آزمون و خطا مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

 

معرفی سایت در سوشیال ها و وبلاگ ها

بعد از طراحی سایت و تست و پر کردن محتوای سایت، به نقطه ای رسیدیم که می توانیم این سایت را به دیگران معرفی نماییم. برای این منظور بهتر است اسم سایت را در تمام پیج های جوامع مجازی خود بیاورید و از دیگران بخواهید برای آگاهی بیشتر از خدمات شما به سایت مراجعه کنند. همچنین چندین مقاله درباره کسب و کار خود در وبلاگ های معروف منتشر کنید و سایت خود را داخل آن معرفی کنید. سایت با ورود کاربران و بازدید زیاد باعث می شود که کاربران با شما تماس بگیرند و چنانچه مشکلی در سایت شما هستند به شما انتقال دهند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مراحل طراحی یک سایت حرفه ای

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *