بهترین تلویزیون‌های سونی 2023

بهترین تلویزیون‌های سونی 2023

همان‌طور که می‌دانید، محصولات جدید و بهروز با فناوری پیشرفته به طور مداوم به بازار معرفی می‌شوند که این روند در مورد تلویزیون‌ها نیز صدق می‌کند. هرسال پیشرفت‌های جدیدی را در مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند شاهد هستیم که خدمات بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. سونی برندی است که از نظر کیفیت متمایز است، به‌ویژه در مدل‌های سطح بالای خود که از پردازنده‌های قدرتمند (X1™ Ultimate) برای پردازش تصویر استفاده می‌کنند. علاوه بر این، تلویزیون سونی دارای بلندگوهای صوتی چندگانه هستند که به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارند، شما را از خرید ساندبار یا سینمای خانگی معاف می‌کنند. در ادامه این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما با محصولات این برند، به بررسی بهترین تلویزیون‌ سونی 2023 خواهیم پرداخت.

بهترین تلویزیون‌های سونی در سال 2022

زمانی که بحث از بهترین تلویزیون‌های سونی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن افراد خطور می‌کند، نمایشگر OLED است. اگر قصد خرید تلویزیون‌هایی را دارید که مجهز به این نوع پنل باشد، بهتر است به سراغ سری تلویزیون‌های A این برند بروید. بی‌شک می‌دانید که سونی به‌اندازه دیگر رقبای خود تلویزیون عرضه نمی‌کند. چرا که تمایل دارد مدل‌های پرچمدار خود را مدت بیشتر در بازار نگه دارد. این برند سری محصولات A خود را در نمایشگر OLED، سری محصولات X را در نمایشگر LED و سری محصولات Z را در نمایشگر K8 روانه بازار کرده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • سونی A90J OLED

A90J  دارای رزولوشن چشمگیر 4K است و از HDR10، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می‌کند، که آن را به انتخابی عالی برای کسانی که عاشق تماشای فیلم یا بازی هستند تبدیل می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه با جدیدترین فناوری Acoustic Surface Audio+ سونی عرضه می‌شود که از صفحه‌نمایش به‌عنوان بلندگو برای ارائه صدایی فراگیر و مطابق با عملکرد روی صفحه استفاده می‌کند.

  • سونی X95J

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که کاملاً متمایز باشد، Sony X95J یک انتخاب عالی است. به لطف نور پس‌زمینه LED سونی و پردازنده X1  Ultimate، روشنایی یک تلویزیون LED را با رنگ‌های سیاه عمیق OLED ترکیب می‌کند.

 

X95J در طیف وسیعی از اندازه‌ها از 55 اینچ تا 85 اینچ موجود است که آن را به گزینه‌ای همه‌کاره برای هر اتاق تبدیل می‌کند. همچنین از HDR10، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می‌کند و تضمین می‌کند که بهترین کیفیت تصویر ممکن را بدون توجه به آنچه که تماشا می‌کنید، داشته باشید.

  • سونی A80J OLED

سونی A80J OLED یک گزینه عالی دیگر برای کسانی است که برای کیفیت تصویر بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستند. این دستگاه دارای جدیدترین پردازنده شناختی XR سونی است که از هوش مصنوعی برای تجزیه‌وتحلیل و بهبود تصویر استفاده می‌کند و در نتیجه رنگ‌های طبیعی‌تر، کنتراست بهبودیافته و تجربه کلی بهتری از دید را به همراه دارد.

A80J  از وضوح 4K، HDR10، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می‌کند و دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که آن را برای گیمرها عالی می‌کند، از جمله پشتیبانی از HDMI 2.1 و نرخ تجدید متغیر (VRR).

  • سونی X90J

Sony X90J  یک تلویزیون میان‌رده است که کیفیت تصویر عالی و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. این دوربین از نور پس‌زمینه LED سونی و پردازنده X1 برای ارائه تصاویر روشن و واضح استفاده می‌کند و از HDR10، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می‌کند.

X90J در طیف وسیعی از اندازه‌ها از 50 اینچ تا 75 اینچ موجود است که آن را به گزینه‌ای همه‌کاره برای هر اتاق تبدیل می‌کند. همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که آن را برای گیمرها ایدئال می‌کند، از جمله HDMI 2.1، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و تأخیر ورودی فقط 9.7 میلی‌ثانیه.

سونی X80J

Sony X80J  یک تلویزیون میان‌رده است که برای خرید گزینه عالی است. این دستگاه دارای پردازنده 4K HDR سونی است که تصاویر روشن و واضح ارائه می‌دهد و از HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

بهترین تلویزیون‌های سونی 2023

X80J در طیف وسیعی از اندازه‌ها، از 43 اینچ تا 75 اینچ موجود است که می‌توانید باتوجه‌به مکانی که قرار است این محصول را در آنجا قرار دهید، یکی از سایز­ها را انتخاب کنید. این تلویزیون همچنین طیف وسیعی از ویژگی­های ارائه می­دهد که برای مثال می­توان به Google TV اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد به همه سرویس‌های پخش موردعلاقه خود در یک مکان دسترسی داشته باشید.

  • سونی X90CJ

Sony X90CJ یک تلویزیون LED 4K با طراحی زیبا و کیفیت تصویر عالی است. این دستگاه دارای فناوری صفحه‌نمایش XR Triluminos سونی است که طیف رنگی گسترده‌تر و رنگ‌های طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد. X90CJ همچنین دارای پورت HDMI 2.1 برای بازی با فرکانس 120 هرتز است و از VRR برای بازی روان‌تر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این محصول دارای دستیار Google برای کنترل آسان صوتی داخلی است.

  • سونی X95H

Sony X95H یک تلویزیون LED 4K باکیفیت تصویر عالی و صفحه‌نمایش روشن و واضح است. این محصول دارای پردازنده X1 Ultimate سونی است که کیفیت تصویر استثنایی را با جزئیات و دقت رنگ عالی ارائه می‌دهد. X95H همچنین از HDR، Dolby Vision، و IMAX Enhanced برای تجربه تماشای همه‌جانبه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون سونی X95H از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

  • سونی A75K

تلویزیون A95K سونی یک مدل شاخص از سری A سال 2022 است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. سونی مانند سری 2021 از صفحه‌نمایش OLED برای این تلویزیون استفاده کرده است، اما با معرفی نوع QD-OLED برای سال 2022، این نوع خاص از صفحه‌نمایش در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های OLED، زاویه دید قوی‌تر و روشنایی بهتری را در تنظیمات تاریک ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تلویزیون سونی A75K بازتاب بهتری در برابر نور خورشید ارائه می‌دهد. یکی دیگر از تغییرات مدل A95K نسبت به مدل‌های 2021، استفاده از پنل RGB به‌جای پنل WRGB است.

  • سونی X95K

تلویزیون سونی X95K از دیگر تلویزیون‌های فوق‌العاده BRAVIA است که به‌عنوان پرچمدار سونی در سال 2022 شناخته می‌شود. این محصول دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیر است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای هرکسی که به دنبال یک تلویزیون برتر است تبدیل می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها ادغام آخرین رابط کاربری گوگل تی‌وی، به‌ویژه نسل یازدهم است. این رابط دسترسی به مجموعه وسیعی از برنامه‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند که از نظر تنوع از سایر سیستم‌عامل‌ها پیشی می‌گیرد.

تلویزیون سونی 65 اینچ

چرا تلویزیون سونی 65 اینچ؟ همان‌طور که می‌دانید، اندازه تلویزیون یکی از مهم‌ترین نکاتی است که قبل از خرید باید موردتوجه قرار گرفته شود. تلویزیون‌های 65 اینچی سونی به دلیلی طراحی جمع جوری و خاصی که دارند، فروش بیشتری را نصیب خود کرده­اند. در خصوص تلویزیون 65 اینچ سونی باید گفت ابعاد این مدل از تلویزیون‌های سونی معمولاً حدود 57.5 اینچ عرض و 32.9 اینچ ارتفاع و عمق حدود 2.4 اینچ است. این اندازه برای اتاق‌های نشیمن بزرگ‌تر یا سینماهای خانگی ایدئال است، جایی که می‌توانید در کنار خانواده و دوستان از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی یا بازی‌های موردعلاقه خود لذت ببرید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی بر آن شد تا بهترین تلویزیون‌های سونی 2022 را به شما معرفی کنیم. همان­طور که مطالعه کردید، تلویزیون هوشمند یکی از محبوب‌ترین تکنولوژی‌هایی است که هرساله با قابلیت‌های جدیدتری روانه بازار می‌شود. در میان فروشگاه های مختلف، خانه سونی یکی از پرفروش‌ترین‌های تلویزیون است که معمولاً سعی بر این دارد تا محصولات پرچمدار خود را بیشتر در بازار نگه دارد. این کمپانی تلویزیون‌های فوق‌العاده 2022 خود را در سری محصولات A و X روانه بازار کرده است که در این مقاله به بررسی کامل این محصولات و ویژگی‌های هرکدام پرداختیم.

کدام یک از تلویزیون‌های سونی 2022 برای خرید گزینه بهتری هستند؟

تمامی محصولاتی که در این مقاله معرفی کردیم ازجمله بهترین تلویزیون‌های 2022 سونی هستند که بهترین گزینه برای خرید هستند. شما می‌توانید با بررسی هرکدام از آنها، گزینه‌ای که مناسب‌تر است را برای خرید انتخاب کنید.

کدام سایز از تلویزیون‌های 2022 سونی بهتر است؟

همان­طور که مطالعه کردید، تلویزیون‌های 2022 سونی در سایزهای مختلفی عرضه شده‌اند که می‌توانید باتوجه‌به محیط اتاق و فاصله کاناپه تا محل قرارگیری تلویزیون، سایز مناسب را انتخاب کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین تلویزیون‌های سونی 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *