مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف

اچ تی سی یو 11 لایف

اچ تی سی یو 11 لایف : تاکنون کمپانی های زیادی از گوشی های جدید خود پرداه برداری کرده اند و توجه مخاطبانشان را به سمت خود جلب نموده اند، اینبار کمپانی اچ تی سی قصد دارد با معرفی یک گوشی هوشمند میان رده طرفداران خود را غافلگیر نماید. این گوشی میان رده اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) نام دارد که یکی از اولین پروژه ها در تحت برنامه ی Android One می باشد.

امروز ایوان بلس در صفحه ی توییتر خود اعلام کرد که در تاریخ دوم نوامبر ( 11 آبان) قرار است فقط این کمپانی از یو 11 لایف رونمایی به عمل آورد و خبری از یو 11 پلاس نمی باشد! و همچنین در ادامه ی پیام توییتری خود مشخصاتی از این گوشی میان رده را افشا کرد. بر طبق گفته های ایوان بلس، این گوشی هومشند دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت FHD می باشد که توسط محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 پشتیبانی خواهد شد.

در زیر صفحه نمایش این گوشی دو کلید خازنی و یک دکمه ی هوم تعبیه شده است که احتمالا دکمه ی هوم این گوشی هوشمند نقش اسکنر اثر انگشت را در این گوشی بازی می کند. اچ تی سی یو 11 لایف دارای پردازنده ی اسنپدراگون 630 بوده که این نوع پردازنده برای گوشی های میان رده بسیار مناسب و در عین حال قدرتمند می باشد. همچنین این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد که توسط یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی با قابلیت Quick Charge 3.0 پشتیبانی می شود.

این گوشی با پردازنده ی اسنپدراگون 630 که از فناوری 14 نانومتری بهره می برد بیشترین بازدهی را دارد و میزان مصرف باتری آن بسیار کم می باشد. یکی از موضوعاتی که اخیرا مورد بحث می باشد این است که این گوشی هوشمند نیز مانند برخی از پرچمداران جدید از جک 3.5 میلی متری هدفون استفاده نمی کند و کاربران باید از یک دانگل برای استفاده از هدفون های متفرقه استفاده نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی هوشمند HTC U Ultra

نظرات در مورد : مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *