چگونه می توانیم از آخرین نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی مطلع شویم؟

نمایشگاه

برکسی پوشیده نیست که امروزه با گسترش صنعت در دنیا، نمایشگاه ها یکی از بسترهای مهم و غیر قابل انکار در بحث بازاریابی و تبلیغات می باشند. از اینرو تعداد نمایشگاه هایی داخلی و بین المللی در سالهای اخیر بشدت افزایش پیدا کرده است.

شرکت کنندگان نمایشگاه ها (غرفه داران) را معمولا برندهای بزرگ و معتبر تشکیل می دهند که درصدد ارائه جدیدترین محصولاتشان می باشند و بازدیدکنندگان نمایشگاه ها را هم فعالان (فروشندگان، شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی ) و یا علاقه مندان به آن حرفه خاص تشکیل می دهند که در صدد اطلاع از جدیدترین محصولات و برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان هستند. در واقع در نمایشگاه ها، تولیدکنندگان اصلی می توانند مشتریانی متخصص و ویژه را پیدا کنند و برای یک مدت طولانی همکاری داشته باشند.

افزایش تعداد نمایشگاه های برگزار شده در سالهای اخیر موجب شده است که تعداد زیادی سایت نمایشگاهی ویژه اطلاع رسانی و آگاهی از رویدادها ایجاد گردند و هر یک به نوعی انواع رویدادهای محتلف نظیر (نمایشگاه های تجاری، دوره های آموزشی، رویدادهای فرهنگی، رویدادهای هنری، مسابقات ورزشی و …. را پوشش دهند. تعدد سایت های اطلاع رسانی نمایشگاه موجب شده است که خیلی از افراد یا شرکت هایی که قصد شرکت و یا بازدید از رویداد های دسته خاصی را دارند، دچار سردرگمی شوند چرا که گاها تاریخ های ذکر شده برای یک رویداد خاص در چندین سایت مختلف، متفاوت است و این امر باعث تردید کاربران می شود. از طرفی عدم وجود دسته بندی مناسب در بسیاری از این سایت ها موجب شده است که کاربران نتوانند به راحتی تمامی نمایشگاه های یک دسته، شهر و یا کشور خاص را پیدا کنند.

سایت www.lastevent.net یک سایت اطلاع رسانی نمایشگاهی است که با اطلاع از تمامی نیازهای کاربران در این حوزه و با هدف ایجاد بستری اعتمادساز در زمینه اطلاع رسانی صحیح و کامل نمایشگاه های داخلی و خارجی ایجاد گردیده است. در لست ایونت علاوه براینکه نمایشگاه ها بر اساس زمینه فعالیت (نوع صنعت یا حوزه) قابل جستجو می باشند، براساس نوع کشور و حتی شهر نیز قابل سرچ هستند مثلا نمایشگاه های تهران، نمایشگاه های ایران، نمایشگاه های دبی، نمایشگاه های آلمان، نمایشگاه های چین و …. .

این سایت علاوه بر اطلاع رسانی رویدادهای داخلی و خارجی مختلف، مطالب بسیار مناسبی را هم در زمینه راهنمای سفر و گردشگری و اطلاعات جامع شهری در وبلاگ خود ارائه می دهد که می تواند کمک بسیار مناسبی برای شرکت کنندگان رویدادها در کشورهای مختلف باشد. همینطور اگه وارد این سایت شوید، می توانید به کانال تلگرام لست ایونت بپیوندید و آخرین رویدادها را از این طریق نیز پیگیری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم از آخرین نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی مطلع شویم؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *