چگونه سرعت کامپیوتر مان را افزایش دهیم.

افزایش سرعت کامپیوتر

گاهی اوقات پایین بودن سرعت کامپیوتر شخصی کاربر رو کلافه کرده و کاربر رو مجبور به نصب دوباره ویندوز می کنه . شایان ذکر است نصب زیاد سیستم عامل در کامپیوتر مشکلاتی رو همراه خواهد داشت ، مشکلاتی مثل بدسکتور روی هارد ! در ادامه روش هایی رو برای افزایش سرعت ویندوز به جای تعویض سیستم عامل برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

استفاده از نرم افزار های بهینه سازی ویندوز

نرم افزار های بسیاری برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز در دنیای اینترنت موجود می باشد ، که با اجرای آنها برخی از مشکلات رجیستری موجود در کامپوتر مرتفع می گردد ، یکی از این نرم افزار ها Tune Up Utilities می باشد ، این نرم افزار مفید و کاربردی شامل بازار های System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance می باشد. که با این ابزار مشکلات موجود در سیستم شما را حل کرده و باعث افزایش محسوس سرعت کامپیوتر شما می گردد. در ادامه برخی از ویژگی های این نرم افزار رو برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های   :  رفع خطای مختلف و رایج در ویندوز ، پیكربندی و بهینه سازی مرورگر ها و پاک کردن اطلاعات اضافی آنها ، تغییر استایل ها و صفحات بوت و خوش آمد گویی در سیستم عامل ویندوز ، اسكن اتوماتیك سیستم  و رفع مشكلات آن جهت جلوگیری از كاهش سرعت کامپیوتر ، امكان حذف مطمئن و همیشگی اطلاعات حساس شما از هارد (این مورد زمانی مفید است که شما می خواهید هاردتان را به کسی دیگری دهید این بخش نرم افزار فایل های شخصی شما را از بن و ریشه پاک میکند)، حذف كلیه فایل های زائد و غیر ضروری از هارد ، یکپارچه ساز قدرتمند هارد انجام عمل دیفرگمنت ، پاک ‌سازی گسترده رجیستری ، بازیابی اطلاعاتی كه تصادفی توسط كاربر حذف شده اند ، دارای ویژگی تقویت كننده سرعت اتصال شما به اینترنت (افزایش سرعت اینترنت)، خالی كردن حافظه رم جهت افزایش سرعت و عملکرد ، دارای برنامه Uninstall Manager برای حذف کامل نرم افرا ها ، جهت حذف برنامه های نصب شده در ویندوز و مدیریت نرم افزار ها ،  مدیریت كامل بر پردازشگر سیستم و برنامه های در حال اجرا ، بررسی و رفع ایرادات درایو های هارد ، جستجوی مسیر برنامه هائی که حافظه ی بی جا و قابل توجهی از پردازنده سیستم شما را اشغال کرده است.

بیشتر بخوانید  مک بوک پرو 2018 | ایراد فنی تنها با یک بروزرسانی برطرف خواهد شد

شما می تونید این نرم افزار رو از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

خوب به نظرتون این نرم افزار مفید هست؟ پس بریم سراغ نرم افزار دوم ؛ دومین نرم افزاری که برای افزایش سرعت ویندوز مفید هست نرم افزار CCLEANER هست این نرم افزار هم برای افزایش سرعت ویندوز مفید هست شما می تونید از بخش تعمیر رجیستری ها در این نرم افزار مشکلات رجیستری ویندوز رو تعمیر کنید تا سرعت اینترنت کامپیوتر یا لپ تاپتون بیشتر بشه . همچنین در قسمت دیگر این نرم افزار هم می تونید تاریخچه جستجو ها و فایل های اضافی ویندوز رو حذف کنید. این نرم افزار رو هم می تونید از اینجا دانلود کنید.

به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنم حتما به مقاله 6 راه برای افزایش سرعت اینترنت هم ینگاه بندارید.


[kk-star-ratings align="center" reference="auto" valign="bottom"]

نظرات در مورد : چگونه سرعت کامپیوتر مان را افزایش دهیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *