لپ تاپ مناسب برای مهندسی برق

مهندسی برق

لپ تاپ مناسب برای مهندسی برق | لپ تاپ مورد استفاده ی مهندسان نیز باید به اندازه ی کافی از لحاظ پردازشی و گرافیکی قوی باشد و حتی در برخی از شرایط باید صفحه نمایش نسبتا بزرگی نیز داشته باشد تا بتوانند اسکریپت های اجرایی خود را بر روی آن اجرا نمایند. یکی از موضوعاتی که وجود دارد این است که بکارگیری این همه ویژگی باید به صورتی باشد که در عین قدرتمند بودن یک لپ تاپ سبک و قابل حمل عرضه گردد. در ادامه به معرفی دو لپ تاپ مناسب برای مهندسان برق اشاره خواهیم کرد.

  • لپ تاپ Lenovo ThinkPad W۵۴۰

مهندسی برق

یکی از لپ تاپ های مناسب و قابل حمل برای مهندسانی که دائما در محل کار خود از لپ تاپ استفاده می کنند ThinkPad W۵۴۰ کمپانی لنوو می باشد. این لپ تاپ درست است که در مقایسه با سیار لپ تاپ های صنعتی وزن آنچنان سبکی ندارد ولی با وزنی کمتر از 2.5 کیلوگرم و ضخامت 25.4 میلی متر خیلی بزرگتر از مک بوک پرو اپل نیست. این لپ تاپ دارای یک پردازنده ی Core i7 نسل چهارم اینتل با قابلیت 3 گیگاهرتزی پیکربندی شده است و دارای یک رم 32 گیگابایتی و صفحه نمایش با رزولوشن 1620 * 2880 می باشد. این لپ تاپ برای اجرای فعالیت های سنگین گرافیکی مجهز به یک پردازنده ی گرافیکی Nvidia Quadro K2100 می باشد.

  • لپ تاپ HP ZBook ۱۵

مهندسی برق

کمپانی HP به منظور همیاری مهندسان و کسب بازار مهندسان یک رده از لپ تاپ های خود را مخصوص مهندسین ارائه نموده است که به عنوان لپ تاپ های کاری قابل حمل می باشند. این لپ تاپ در دو نسخه ی متفاوت و بهتر است بگوییم در دو مدل ZBook 15 و ZBook 17 ارائه شده است که تنها تفاوت این دو مدل در ابعاد صفحه نمایش آن هاست (ZBook 15 دارای صفحه نمایش 15 اینچی و ZBook 17 دارای صفحه نمایش 17 اینچی) که متناسب با فعالیت خود می توانید یکی از این دو مدل را خریداری نمایید.

از لحاظ وزنی ZBook 15 نسبت به Lenovo ThinkPad W540 سنگین تر می باشد ولی به طورکلی مشخصات این دو لپ تاپ تقریبا با هم یکسان است. یکی دیگر از تفاوت های این لپ تاپ با W540 این است که رزولوشن صفحه نمایش این لپ تاپ پایین تر می باشد اما در میان نمایشگر های 1080p در رده های بالایی قرار دارند و جهز به تکنولوژی DreamColor کمپانی HP نیز می باشند.

پیشنهادی : لپ تاپ برای برنامه نویسی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : لپ تاپ مناسب برای مهندسی برق

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *