چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

اینستاگرام به دلیل ارائه ویژگی های جدید اغلب شناخته شده است. چه این قطع شدن IGTV دو سال پس از اولین راه‌اندازی آن باشد و چه معرفی ویژگی همکاری برای مشارکت کاربران در یک پست، اینستاگرام نسبت به بازخوردهایی که دریافت می ‌کند کاملاً متفکر بوده است. یکی از این تغییرات اخیر به هر کاربر اینستاگرام این امکان را می دهد که پیوندها را در استوری خود به اشتراک بگذارد.

نحوه افودن لینک به استوری اینستا

پیش از این، این ویژگی افزودن لینک به استوری اینستاگرام فقط به مشاغل، اینفلوئنسرها و حساب های تأیید شده در پیوندهای Swipe-up محدود می شد.

با معرفی استیکر لینک، اینستاگرام در تلاش است تا لینک های به اشتراک گذاری وب سایت را ساده کند. خوشبختانه، یادگرفتن این روش چندان دشوار نیست، به خصوص اگر با استیکرها در اینستاگرام آشنا باشید. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید مستقیماً به آن بپردازیم.

استیکر Link در اینستاگرام چیست؟

لینک در اینستاگرام روش جدیدی برای به اشتراک گذاری لینک سایت ها یا شبکه های اجتماعی در استوری اینستاگرام شما است. استفاده از آن‌ها درست مانند استفاده از موسیقی در اینستاگرام است. پیش از این، اینستاگرام اعلام کرده بود که از شر ویژگی Swipe up خلاص می شود. بنابراین، برچسب Link اساسا جایگزینی برای ویژگی Swipe up است.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

چرا تغییر ناگهانی؟ استفاده از برچسب Link نسبت به ویژگی Swipe up مزایایی دارد. یکی از واضح ترین موارد این است که می توانید لینک خود را در هر جایی از استوری خود قرار دهید و اندازه آن را تغییر دهید. علاوه بر این، اینستاگرام قول داده است که چند راه دیگر برای سفارشی کردن Link ارائه دهد تا جذاب ‌تر شود.

بنابراین، اکنون که متوجه شدید این تغییر برای چیست و چه کاربردی دارد، بیایید ببینیم چگونه می ‌توانید از لینک در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام برای وب به شما امکان اشتراک ‌گذاری استوری را نمی‌ دهد، برای استفاده از این ویژگی باید به برنامه اندروید یا آیفون آن بروید.  در ادامه آورده شده است که چگونه آن را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

مرحله 1: اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید. روی گزینه Your Story در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

مرحله 2: در مرحله بعد، یک عکس یا یک ویدیو به استوری خود اضافه کنید یا با استفاده از دکمه شاتر این عکس یا ویدیو را بگیرید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

مرحله 3: اکنون روی آیکون استیکر در بالا سمت راست ضربه بزنید

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

و استیکر Link را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

مرحله 4: در کادر URL، پیوندی را که می خواهید به اشتراک بگذارید وارد کنید و روی Done ضربه بزنید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

مرحله 5: اکنون، لینک را در هر جا استوری خود می توانید قرار دهید و سایز آن را بزرگ و کوچک کنید.

پس از اتمام، روی فلش پایین سمت راست ضربه بزنید تا استوری خود را با همه به اشتراک بگذارید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

پس از ارسال آن، هر کسی می ‌تواند روی آن لینک کلیک کرده و به سرعت به آن صفحه وب بپرد. توجه داشته باشید که فقط می توانید یک لینک به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

اگر قابلیت اشتراک گذاری لینک به استوری اینستاگرام محدود شده است و می‌ خواهید پیوندی به پست اینستاگرام یا Reel خود اضافه کنید، تنها گزینه شما این است که پست اینستاگرام خود را به ‌عنوان استوری به اشتراک بگذارید و استیکر لینک را روی آن بزنید.

نحوه افزودن لینک به بیو اینستاگرام

یکی دیگر از راه های محبوب برای اشتراک گذاری لینک با فالوورهای خود، افزودن آن به بیو اینستاگرام است. با این کار اشتراک گذاری پیوند به وب سایت یا وبلاگ شخصی خود راحت است. و برخلاف استوری های اینستاگرام، افزودن لینک به بیو به این معنی است که برای همیشه در آنجا باقی می ماند و برای فالوورهای شما قابل مشاهده است. در اینجا نحوه افزودن لینک به بیو اینستاگرام توضیح می دهیم:

مرحله 1: اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید. برای مشاهده فید خود، روی پروفایل در سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: اکنون روی دکمه Edit Profile ضربه بزنید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

مرحله 3: URL را در قسمت وب سایت قرار دهید و برای ذخیره تغییرات، روی علامت تیک سمت راست در بالا ضربه بزنید.

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

پس از اضافه شدن، افراد می توانند برای بازدید از وب سایت، روی پیوند موجود در بیو شما ضربه بزنند. شایان ذکر است که لینک موجود در بیو اینستاگرام شما تنها در صورتی برای همه قابل مشاهده خواهد بود که نمایه شما روی Public تنظیم شده باشد. اگر پیوند را روی خصوصی تنظیم کرده باشید، فقط دنبال کنندگان شما می توانند آن را مشاهده کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری لینک در اینستا

استیکر به اشتراک گذاری لینک یک قابلیت پرکاربرد برای اینستاگرام بوده است. با استفاده از آن، کاربران مجبور نیستند برای به اشتراک گذاشتن صفحات وب مورد علاقه خود، راه حل های سخت  برنامه های شخص ثالث را انجام دهند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *