چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

به همان اندازه که بسیاری از برنامه‌های iOS لذت‌بخش هستند و آن ها را نصب می کنید، یا، در شرایط بدتر، تصمیم گرفته اید که آنها را حذف کنید. به هر دلیلی، اگر می خواهید یک برنامه را از آیفون خود حذف کنید و می خواهید این کار را هم اکنون انجام دهید این مقاله راهنمای خوبی برای حذف برنامه از گوشی آیفون می باشد.

حذف برنامه از گوشی آیفون

یه خبر خوب هست حذف برنامه ها از آیفون شما یک فرآیند آسان است که اپل حتی در به روز رسانی های اخیر iOS آن را ساده کرده است. حتی با معرفی iOS 14 راه جدیدی برای مدیریت برنامه‌ها در گوشی شما با App Library، روند حذف برنامه‌ها بسیار ساده است.

در اینجا نحوه حذف برنامه ها از آیفون، خواه از صفحه اصلی یا کتابخانه برنامه، آورده شده است. همچنین به شما می گوییم که اگر یک برنامه را حذف کرده اید چگونه آن را دوباره نصب کنید.

چگونه یک برنامه را از آیفون خود در iOS 14 حذف کنیم

برای این تمرین، فرض می کنیم که شما آخرین نسخه iOS را اجرا می کنید. به هر حال، iOS 14 روی گوشی‌هایی کار می‌کند که به iPhone 6s سال 2015 بازمی‌گردد. حتی اگر هنوز از iOS 13 استفاده می کنید، روند تقریباً یکسان است.

1-برنامه ای را که می خواهید حذف کنید در صفحه اصلی خود پیدا کنید. آیکون برنامه را فشار داده و نگه دارید. برای این مثال، اینستاگرام را حذف می کنیم.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

2-در گذشته، فشار دادن و نگه داشتن آیکون برنامه باعث می‌شد که همه برنامه‌های روی صفحه نمایش شما تکان بخورند و ظاهر شوند و یک علامت X کوچک وجود داشته باشد که برای حذف برنامه باید روی آن ضربه بزنید. اکنون همه چیز بسیار ساده تر است. یک منوی پاپ با هر دو میانبر برنامه و همچنین گزینه های مدیریت برنامه ظاهر می شود – گزینه Remove App را انتخاب کنید.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

3-یک منوی پاپ آپ ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید برنامه را حذف کنید یا فقط آن را از صفحه اصلی حذف کنید. (اگر دومی را انتخاب کنید، برنامه همچنان از صفحه کتابخانه برنامه گوشی شما قابل دسترسی خواهد بود.) اگر برای دیدن آخرین برنامه آن آماده هستید، حذف برنامه را انتخاب کنید.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

4-یک بار دیگر به شما یادآوری می شود که اگر برنامه را حذف کنید، تمام داده های مرتبط با برنامه از تلفن شما حذف خواهد شد. تأیید کنید که می خواهید برنامه را حذف کنید.

بیشتر بخوانید  در صورت تولید تراشه در ایالات متحده گوشی ها گران می شوند

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

پس از تأیید، برنامه ناپدید می‌شود و آیکون های صفحه اصلی شما دوباره طوری تنظیم می‌شوند که گویی آن برنامه هرگز نبوده است.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

چگونه یک برنامه را از Library برنامه در iOS 14 حذف کنیم

iOS 14 یک ویژگی جدید App Library را به امید کاهش شلوغی روی صفحه نمایش معرفی می کند. ایده این است که صفحه اصلی خود را فقط برای برنامه های کلیدی که اغلب استفاده می کنید پرکنید. سایر برنامه ها در کتابخانه برنامه ذخیره می شوند، جایی که به طور خودکار بر اساس دسته بندی گروه بندی می شوند.

در اینجا نحوه حذف یک برنامه از App Library آورده شده است.

1- دسته برنامه‌ای را که می‌خواهید حذف کنید بیابید و روی دسته‌ای از نمادها در پوشه کلیک کنید. همه برنامه های موجود در آن دسته در سراسر صفحه نمایش آیفون شما پخش می شوند. روی نماد برنامه ای که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید و نگه دارید. در این مثال، ما برنامه Five Guys را حذف می کنیم.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

2-اکنون منوی پاپ آپ تنها گزینه های حذف برنامه یا اشتراک گذاری آن را در اختیار شما قرار می دهد. حذف برنامه را انتخاب کنید.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

3-انتخاب خود را تأیید کنید، زیرا iOS 14 به شما یادآوری می کند که تمام داده های مرتبط با برنامه نیز حذف خواهند شد. برای خداحافظی با برنامه که از گوشی شما حذف شده است.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

نحوه بازیابی برنامه ی حذف شده در آیفون

بازیابی یک برنامه حذف شده به سادگی رفتن به اپ استور و دانلود مجدد برنامه است. حتی می‌توانید برنامه‌های پولی را مجدداً بارگیری کنید بدون اینکه برای بار دوم هزینه‌ای دریافت کنید، اگرچه اگر اشتراکی وجود داشته باشد، همچنان درگیر آن هستید.

1-روی برنامه App Store ضربه بزنید و نماد جستجو را از منوی پایین انتخاب کنید.2-نام برنامه مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

2-اگر قبلاً برنامه را خریداری و دانلود کرده باشید، با نماد یک ابر ظاهر می شود. برای نصب مجدد، روی نماد ابر ضربه بزنید.

چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

برنامه شروع به دانلود می کند و به نقطه باز بعدی در صفحه اصلی شما باز می گردد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه برنامه های آیفون را حذف کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *