چگونه ببینیم چه کسی در Instagram ما را آنفالو کرده است؟

چگونه ببینیم چه کسی در Instagram ما را آنفالو کرده است؟

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی محبوب می باشد و همواره حفظ فالوورها برای همه کسانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند اهمیت بسیاری دارد.

در این مقاله روند این که چگونه بفهمیم  چه کسانی من را دنبال می کنند یا خیر و چندین پیشنهاد را برای استفاده از برنامه های شخص ثالث قابل اعتماد ارائه می دهیم.

بهترین روش ها برای فهمیدن آنفالو کنندگان در اینستاگرام

نحوه بررسی افرادی که شما را دنبال نکرده اند: روش دستی

اساسی ترین راه برای بررسی این که چه کسی شما را در Instagram دنبال نکرده است ، انجام این کار به صورت دستی می باشد. از آن جا که اکثر ماها تعداد دنبال کنندگان خود را می داینم می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را مشاهده کنید که اگر تعداد آن ها کم شده باشد سپس می توانید لیست های “دنبال کردن” آن کاربران خاص را بررسی کنید تا بررسی کنید که آیا هنوز شما را دنبال می کنند یا نه.

بدیهی است که این کار بسیار زمانبر و غیر عملی است  به ویژه هنگامی که تعداد فالوورهای خیلی زیادی دارید که به طور منظم در نوسان هستند. بهتر است از یک اپلیکیشن شخص ثالث استفاده کنید که مخصوص این کار می باشد و از طریق آن می توانید بفهمید چه کسانی شما را دنبال می کنند.

از کدام برنامه های شخص ثالث برای بررسی فالوورهای خود در اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینستاگرام به دلیل حفظ حریم خصوصی با استفاده از API خود واقعاً سختگیری کرده است ، به این معنی که توسعه دهندگان برنامه فالووردنبال کننده شخص ثالث در دسترسی به پیروان کاربران بسیار محدودتر هستند. اگر سعی کرده اید از برنامه ای استفاده کنید که ادعا می کند به شما نشان می دهد افرادی که شما را دنبال نکرده اند ، اما ممکن است متوجه شوید که این اپلیکیشن کار نمی کند ، دلیل این اتفاق ممکن است آن  باشد که اینستاگرام بارها در گذشته به طور ناگهانی تغییرات قابل توجهی در API های خود ایجاد کرده است. این موضوع ممکن است منجر به از کار افتادن اپلیکیشن‌های شخص ثالث شود.

با این وجود، چند برنامه شخص ثالث خوب وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند. در اینجا سه ​​اپلیکیشن  مختلف آورده شده است که به حساب اینستاگرام شما متصل می شوند و به شما اطلاعات مفیدی درباره فالوورهای خود و کسانی که آنفالوکرده اند می دهند.

اپلیکیشن Follow Meter

Follow Meter برنامه ای است که به شما اطلاعاتی درباره کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند، از جمله فالوور‌های جدید، فالورهای روح یعنی ربات ها یا کاربران غیرفعال، حساب‌های کاربری که شما فالو می‌کنید و آن‌ها شما را فالو نمی‌کنند  را نمایش می‌دهد پس از بارگیری و نصب در iOS یا دستگاه Android ، از شما خواسته می شود تا از طریق برنامه وارد حساب Instagram خود شوید. برخی از ویژگی ها این اپلیکیشن فقط در نسخه پریمیوم با خریدهای درون برنامه ای قابل دسترسی هستند. طبق برخی از بررسی ها انجام شده ، Follow Meter به خوبی اقدام به انطباق با تغییرات API اینستاگرام کرده است و به کاربران اجازه می دهد همچنان ببینند چه کسی آنها را دنبال نمی کند.

بیشتر بخوانید  آموزش ترفندهای مفید اینستاگرام: حرفه ای شوید!

اپلیکیشن FOLLOWERS TRACKER PRO

Followers Tracker Pro ، این اپلیکیشن بلافاصله بعد از بارگیری و نصب قابل استفاده می باشداما می توانید خریدهای درون برنامه ای برای ویژگی های اضافی انجام دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا فالورهای خود، کسانی که شما فالو کردید ولی آن ها شما را فالو نکرده اند و لایک ها و نظرات حذف شده را ببینید. همچنین این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری ساده نیز می باشد.

حتی می توانید فالوورهای حالت روح ، دیدن افرادی که از نظر موقعیت مکانی به شما نزدیک هستند، لایک های متوسط ​​شما در هر عکس و موارد دیگر را بیشتر در فاوورهای خود جستجو کنید.آپدیت Followers Tracker Pro  بسیار منظم (چند بار در ماه) به روز می شود، که نشانه خوبی است ؛ زیرا در هنگام ادغام با  Instagram احتمال عملکرد آن بیشتر است.

چگونه ببینیم چه کسی در Instagram ما را آنفالو کرده است؟

اپلیکیشن Follow Cop

چگونه ببینیم چه کسی در Instagram ما را آنفالو کرده است؟

اگر شما یک کاربر اندروید هستید که به دنبال یک برنامه برای پیگیری فالوورها هستید، Follow Cop از آن اپلیکیشن ها می باشد که  کاملاً ارزش بررسی دارد. این برنامه به شما امکان می دهد دنبال کنندگان و کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند یعنی کاربرانی که فالوبک نداده اند، دنبال کنندگان روح، محبوب ترین ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. Follow Cop همچنین به شما امکان می دهد دنبال کنندگان خود را راحت تر در مقایسه با اینستاگرام مدیریت کنید. شما می توانید حداکثر تا 15 نفر را از طریق  Follow Cop آنفالو کنید، از فیلترها برای یافتن فالوورهای جعلی (فیک) استفاده کنید. همچنین می توانید همزمان از طریق این برنامه به با سه حساب اینستاگرام متصل شوید.

نسخه رایگان می تواند همزمان 15نفر را آنفالو کند. اما شما می توانید برای آنفالوکردن افراد بیشتر هر چند بار که خواستید این روند را تکرار کنید. برای لغو دنبال کردن یک باره 200 کاربر، باید از نسخه پریمیوم استفاده کنید و هزینه پرداخت کنید.

وقتی می بینید چه کسانی شما را دنبال نکرده چه کاری باید انجام دهید

هنگامی که از هرکدام از برنامه های فوق برای دیدن دنبال کنندگان خود در اینستاگرام استفاده کردید ، این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا باید این فالوورها را دوباره به دست بیاورید ، دنبال کنندگان جدید را جذب کنید یا اینکه آنها برایتان اهمیتی نداشته باشند و درخواست دنبال کردن ندهید. اگر تصمیم دارید که آنها را وادار به این کنید که شما را فالو کنند، باید کمی وقت و انرژی بگذارید پست ها را لایک کنید در زیر پست ها آنها نظر دهید.

برای مشاغل و سازندگان برندها که کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام رونق می دهند، حفظ دنبال کنندگان و مشتریان معمولاً بسیار مهم است و این برنامه ها می توانند در حفظ فالوورهای شما بسیار ارزشمند باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه ببینیم چه کسی در Instagram ما را آنفالو کرده است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *