چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

مشاهده آخرین  بازدید در واتس اپ یکی از ویژگی های ارزشمند این برنامه پیام رسانی فوری است. می توانید بررسی کنید که آخرین بار دوست یا عضو خانواده شما در واتس اپ چه زمانی فعال بوده است و بر این اساس پیام ارسال کنید. اما اگر دیگر آخرین مخاطب خود را در واتس اپ مشاهده نکنید، چه؟ در اینجا دلایل احتمالی وجود دارد که نمی توانید آخرین بار در واتس اپ مشاهده کنید.

آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ

در حالی که ویژگی Last Seen یا آخرین بازدید در سناریوهای خاص مفید است، برخی ممکن است  به وضعیت آخرین بازدید دیگر مخاطب ها نگاه کنند. برخی افراد تمایل دارند در واتس اپ ردیابی نشوند، ممکن است از گزینه های حریم خصوصی واتس اپ استفاده کنند و آخرین بازدید را از حساب خود غیرفعال کنند.

راه های مختلفی برای مخفی کردن آخرین بازدید در واتس اپ وجود دارد و مخاطب شما ممکن است از یکی از ترفندهای زیر برای مخفی کردن آخرین وضعیت فعال از شما استفاده کرده باشد.

Last Seen یا آخرین بازدید غیرفعال است

واتس اپ به شما امکان می دهد آخرین بازدید روی پلتفرم را به طور کامل غیرفعال کنید. وقتی مخاطبین شما از افزونه حریم خصوصی WhatsApp استفاده می کنند، نمی توانید آخرین وضعیت مشاهده شده آنها را ببینید. از طرف دیگر، این مخاطبین نیز نمی توانند آخرین بازدید شما را ببینند. اگر می‌خواهید برای اکانت واتس‌اپ خود همان را تنظیم کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: واتس اپ را باز کنید و به تنظیمات بروید (کاربران آیفون می توانند روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنند و کاربران اندروید باید منوی بیشتر را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنند تا تنظیمات را باز کنند).

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

مرحله 2: حساب یا Account را انتخاب کنید.

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

مرحله 3: منوی Privacy را باز کنید.

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

مرحله 4: Last Seen را انتخاب کنید.

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

مرحله 5: روی Nobody از منوی زیر ضربه بزنید.

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

واتس اپ Last Seen را برای حساب شما غیرفعال می کند و نمی توانید آن را برای سایر مخاطبین بررسی کنید.

آن شخص شماره شما را در تلفن خود ذخیره نکرده است

به دلایل حفظ حریم خصوصی، اکثر کاربران واتس اپ فقط وضعیت آخرین بازدید خود را با مخاطبین به اشتراک می گذارند. اگر آن شخص شماره تلفن همراه شما را در تلفن خود ذخیره نکرده باشد، وضعیت آخرین بازدید او را نخواهید دید. می توانید از گیرنده بخواهید شماره تلفن همراه شما را به لیست مخاطبین خود اضافه کند. هنگامی که شخص شما را به لیست مخاطبین اضافه کرد، می توانید حالا آخرین بزدید او را ببینید.

 پنهان کردن آخرین بازدید از مخاطبین خاص در واتساپ

به لطف افزونه‌های حریم خصوصی جدید واتس‌اپ، اکنون می‌توانید آخرین بازدید، تصویر نمایه و اطلاعات مربوط به آن را از مخاطبین خاص مخفی کنید. وقتی فرد آن را از مخاطبین خاصی از جمله شما پنهان می کند، نمی توانید آخرین حضور در واتس اپ را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  با حذف اکانت واتس اپ چه اتفاقی می افتد و چگونه آن را حذف کنیم؟

اگر می‌خواهید تغییرات مشابهی در حساب WhatsApp خود ایجاد کنید، پست ما را بررسی کنید تا آخرین بازدید را از مخاطبین خاص در واتس‌اپ مخفی کنید.

 آخرین وضعیت مشاهده شده را در حساب واتساپ خود فعال کنید

وقتی Last Seen را در حساب WhatsApp خود غیرفعال می کنید (اولین ترفند را بررسی کنید)، نمی توانید همان را برای سایر مخاطبین بررسی کنید. اگر در هر مکالمه واتس اپ آخرین حضور خود را مشاهده نمی کنید، به احتمال زیاد آخرین بازدید خود را در واتس اپ خاموش کرده اید. مراحل زیر را طی کنید و وضعیت آخرین بازدید خود را برای مخاطبین خود در دسترس قرار دهید.

مرحله 1: منوی Privacy را در WhatsApp باز کنید (به مراحل بالا مراجعه کنید).

مرحله 2: به منوی Last Seen بروید.

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

مرحله 3: My Contacts را انتخاب کنید.

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

واتس اپ Last Seen را برای حساب شما فعال می کند و می توانید همین مورد را برای سایر مخاطبین بررسی کنید.

بلاک در واتساپ

چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

ممکن است دوستی یا عضو خانواده شما در واتس اپ شما را مسدود کند. نمی‌توانید عکس نمایه، آخرین بازدید یا درباره آن‌ها را بررسی کنید، و واتساپ پیام‌ها و فایل‌های رسانه‌ای شما را نیز ارسال نمی‌کند. هیچ راه مشخصی برای تشخیص اینکه کسی در واتس اپ شما را مسدود می کند وجود ندارد. می توانید چند ترفند زیر را مرور کنید و با یک مخاطب در واتس اپ وضعیت خود را حدس بزنید.

  • شما نمی توانید تصویر نمایه شخص را ببینید
  • شما نمی توانید آخرین بازدید فرد را ببینید
  • نمی‌توانید وضعیت مخاطبین WhatsApp را ببینید
  • پیام‌های متنی، فایل‌های رسانه‌ای و کلیپ‌های صوتی که شما ارسال می کنید تیک دوتایی برای آنها نمی‌بینید.
  • شما نمی توانید شخص را به هیچ گروه واتساپ اضافه کنید

اگر مخاطب واتساپ شما تمام معیارهای بالا را داشته باشد، آن شخص شما را در شبکه های اجتماعی بلاک کرده است. می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا سیگنال ارتباط برقرار کنید و اختلافات را حل کنید.

خلاصه مطلب

وقتی وضعیت آخرین بازدید کسی را در واتس اپ نمی بینید گیج نشوید. مخاطب شما از یکی از ترفندهای بالا استفاده کرده است تا آخرین بازدید را از شما پنهان کند. چگونه از ابزارهای حریم خصوصی WhatsApp استفاده می کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با زوم تک به اشتراک بگذارید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا نمی توانم آخرین بازدید دیگران را در واتس اپ ببینم؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. درود من اخرین بازدید رفیقم رو که نگاه میکنم همش تاریخ دو ماه پیش رو میزنه و نشان میده در صورتی که ایشون هر روز انلاین میشه . خودش حرکتی زده با که نه ممنون میشم جواب بدید