پیکسل فولد گوگل دارای نمایشگر اسپرت است

پیکسل فولد گوگل دارای نمایشگر اسپرت است

به نظر می‌رسد گوگل با خط تولید پیکسل 6 و پیکسل 7 جایگاه خود را در صنعت گوشی‌های هوشمند بازیافته است. دستگاه‌ها به دلیل تنظیمات دوربین خود، و به ویژه ویژگی‌های منحصر به فرد Pixel که خط تولید را برای مشتریان بسیار جذاب‌تر می‌کنند، تحسین‌های زیادی دریافت کرده‌اند. Pixel Fold دستگاه دیگری از این مجموعه است که مشتریان مشتاقانه منتظر آن هستند. اخیراً، تغییرات کد داخلی نشان داد که تلفن هوشمند Pixel Fold ممکن است ویژگی «Flip to Shhh» را داشته باشد، که اساساً این باور را تقویت می کند که اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل در راه است.

کد داخلی در نسخه پایدار برنامه Digital Wellbeing موجود است. کد در زیر رشته “pref_auto_dnd_enable_foldable_summary” ذخیره می شود. این اساساً بیان می کند که کاربران باید مطمئن شوند که تلفن آنها روی یک سطح صاف تا شده و رو به پایین است تا «مزاحم نشوید» را روشن کنند. آنها یک لرزش ملایم را احساس می کنند که نشان می دهد “مزاحم نشوید” فعال است. این کد به خودی خود نشانه ای قوی از ورود گوشی هوشمند پیکسل فولد گوگل به بازار در زمان مقرر است. کد مشابه کدی است که در سایر دستگاه های پیکسل مانند پیکسل 7 یافت می شود – منهای قسمت تاشو.

طبق گزارش‌های قبلی، پیکسل فولد دارای نمایشگر OLED اولیه ۷.۵۷ اینچی و صفحه‌نمایش پوششی کوچکتر ۵.۶ اینچی خواهد بود. همچنین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این دستگاه از چیپست Tensor G2 همراه با 12 گیگابایت رم تغذیه خواهد کرد. شایعه شده است که صفحه نمایش داخلی با وضوح 1840 در 2208 پیکسل، حداکثر روشنایی تا 1200 نیت و نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه می شود. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم گوگل گوشی هوشمند پیکسل فولد خود را در مقایسه با رقبای خود، به ویژه سامسونگ که کنترل قوی بر بازار فعلی گوشی های هوشمند تاشو دارد، قیمت گذاری می کند. با قیمت گذاری مناسب و تجربه اصلی پیکسل، گوگل پیکسل فولد ممکن است بزرگترین موفقیت این شرکت در بازار گوشی های هوشمند باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل Bard اکنون می تواند ویدیوهای YouTube را درک کند

نظرات در مورد : پیکسل فولد گوگل دارای نمایشگر اسپرت است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *