پنل نمایشگر تبلت Xiaomi Pad 6 توسط TCL CSOT ساخته می شود

پنل نمایشگر تبلت Xiaomi Pad 6 توسط TCL CSOT ساخته می شود

شیائومی اخیراً سری تبلت های Pad 6 خود را در کنار گوشی هوشمند Xiaomi 13 Ultra معرفی کرد. سری Pad 6 از دو مدل تشکیل شده که باید به نسخه پرو و استاندارد اشاره نمود. هر دو مدل از مشخصات چشمگیر مانند چیپست های Snapdragon و یک پنل نمایشگر 11 اینچی 144 هرتزی بهره می برند.

یک گزارش رسمی از TCL CSOT (فناوری اپتوالکترونیک ستاره چین) نشان می دهد که شیائومی از پنل TCL در شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو استفاده کرد. صفحه نمایش از فناوری LTPS اختصاصی TCL بهره گرفته که باعث می شود پنل کمتر انرژی مصرف کرده و در نتیجه موجب صرفه جویی در باتری بیشتر می‌شود.

این نمایشگر از نرخ نوسازی تطبیقی 30 تا 144 هرتز پشتیبانی کرده که به طور خودکار بر اساس محتوای نمایش داده شده روی نمایشگر تنظیم می شود. در مقایسه با پنل های معمولی، فناوری LTPS Plus پیشرفت های قابل توجهی را برای سوسو زدن در سطوح روشنایی حتی پایین تر به ارمغان می آورد.

صفحه نمایش سری Pad 6 شیائومی دارای وضوح 2880×1880 پیکسل است که در نتیجه تراکم پیکسلی 309ppi ارائه می دهد. این پنل پوشش طیف رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی تا 550 نیت را دربرمی گیرد. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:10 است و از محتوای HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

TCL CSOT یک تولید کننده برجسته نمایشگر در چین است که به خاطر فناوری های پیشرفته صفحه نمایش منحنی طراحی شده برای گوشی های هوشمند و تبلت ها مشهور است. این شرکت سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه خط تولید پنل های OLED انجام داده است. نکته قابل توجه این بوده که TCL CSOT قبلاً نمایشگرهایی را برای Mi 10 ارائه می کرد که دارای اولین صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر بود.

در اخباری مرتبط روز گذشته در رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا، این شرکت چندین محصول دیگر را نیز معرفی کرد. یکی از آنها دومین تلویزیون مینی LED این برند است که به طور رسمی به عنوان شیائومی TV Master 86 معرفی شد.

برای کسانی که مطلع نیستند، سری مستر شیائومی مجموعه تلویزیون های لوکس این شرکت است. از جمله آنها باید به مدل‌هایی دارای پنل‌های OLED، mini LED و OLED شفاف اشاره کرد. اولین تلویزیون مینی LED از این برند به نام تلویزیون شیائومی TV Master 82 در سال 2020 عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش کوچکتری نسبت به مدل جدیدتر دارد، با این حال، وضوح 8K و اتصال 5G را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  تاریخ دقیق رونمایی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پنل نمایشگر تبلت Xiaomi Pad 6 توسط TCL CSOT ساخته می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *