پروژکتور بنکیو Smart Projector EH620 معرفی شد

پروژکتور بنکیو Smart Projector EH620 معرفی شد

BenQ به تازگی محصول جدیدی را در بازار هند عرضه کرده است که شرکت های تجاری را هدف قرار می دهد. دستگاه جدید Smart Projector EH620 است که اولین پروژکتور مبتنی بر ویندوز در جهان است که برای محیط های حرفه ای ساخته شده است.

پروژکتور هوشمند جدید BenQ از آخرین CPU سری 4000 پردازنده اینتل پشتیبانی می کند که در برنامه های کاربردی EH620 و حتی سیستم های امنیتی آن ادغام شده است. این کار توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت که با اینتل کار می کردند انجام شد. بنابراین، کاربران می توانند به سادگی مستقیماً از EH620 وارد حساب شبکه شوند تا بلافاصله یک جلسه و کنفرانس ویدیویی مبتنی بر ابر را روی صفحه نمایش 150 اینچی Full HD شروع کنند. علاوه بر این، پروژکتور هوشمند جدید همچنین می‌تواند برنامه‌های تجاری را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کند و هر نرم‌افزار ویندوز از جمله مرورگرهای وب و برنامه‌های کنفرانس را نیز میزبانی کند.

قابل ذکر است، BenQ EH620 همچنین خدمات هویت سازمانی از جمله یک علامت، احراز هویت چند عاملی، و دسترسی مشروط را ارائه می‌کند که با امنیت شبکه از رمزگذاری 128 بیتی AES و حفاظت بی‌سیم WPA2 برای محافظت در برابر بیشتر حملات امنیت سایبری تقویت شده است. حتی با راه‌اندازی امن اینتل برای محافظت در برابر تهدیدات بدافزار همراه است.

EH620 یکپارچگی آسان سیستم را با اکوسیستم های مبتنی بر ویندوز ارائه می دهد و از دستگاه هایی مانند بردهای هوشمند یا بردهای تعاملی و دوربین های مختلف پشتیبانی می کند. پروژکتور هوشمند BenQ EH620 با قیمت 95000 روپیه در بازار هند عرضه خواهد شد. از فروشگاه های پیشرو IT و لوازم الکترونیکی مصرفی در سراسر منطقه در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین یک گارانتی کامل در محل به مدت دو سال نیز ارائه خواهد کرد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت بنکیو مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بنکیو از مانیتور DesignVue PD2706UA رونمایی کرد

نظرات در مورد : پروژکتور بنکیو Smart Projector EH620 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *