پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند در سال 2017 کمپانی سامسونگ شناخته شد

کمپانی سامسونگ

همان طور که در سال ۲۰۱۶ کمپانی سامسونگ پرفروش ترین برند گوشی بود در سال ۲۰۱۷ نیز به این جایگاه دست یافت. دو سایت آماری معتبر اینترنشنال دیتا و استراتژی انالیتیکس مقاله های فصلی و سالانه خود را از آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماه چهارم و کل سال ۲۰۱۷ انتشار دادند. طبق این گزارش کمپانی اپل توانست با فروش ۷۷.۳ میلیون تلفن همراه در سه ماه چهارم سال در مقام نخست و سامسونگ با فروش ۳۱۷ میلیون دستگاه در فروش سالیانه در مقام اول قرار بگیرد.

و در این حین شرکت شیائومی توانست فروش گوشی خود را دوبرابر کند که این موضوع باعث تحسین تحلیل گران نسبت به این شرکت شد. این شرکت چینی توانست در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۶ فقط ۱۴.۳ میلیون گوشی را فروخته بود ولی در سال ۲۰۱۷ توانست ۲۸.۱ میلیون گوشی را به خریداران عرضه کند. همان طور که به نظر می رسد فصل منتهی به کریسمس ، برای چهار شرکت قدرتمند گوشی زیاد جالب نبوده است و فروش خوبی نداشته اند.

کمپانی سامسونگ

طبق گزارشات استراتژی انالتیکس ، در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ بیشترین کاهش در خرید گوشی های هوشمند در کل تاریخ دنیا بوده است و در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ حدود ۴۰۰ میلیون گوشی موبایل به فروش رسیده و این در صورتی است که در سه ماه سوم سال ۲۰۱۶ به ۴۳۸ میلیون دستگاه رسیده و با برسی آمار دو شرکت به این نتیجه می رسیم که در سال ۲۰۱۷ از هر پنج گوشی فروخته شده یکی از آن ها سامسونگ است.

اپل با ۱۴.۷ درصد از سهم خود در بازار ، رتبه دوم را کسب کرد  و شرکت های هوآوی و اوپو نیز به ترتیب در جایگاه قرار دارند و رتبه بندی هم مانند سال ۲۰۱۶ تکرار شد. با وجود تفاوت بین آمار idc و استراتژی انالتیکس، هر دو شرکت مجموعه گوشی های فروخته شده در سال ۲۰۱۷ را ۱.۵ میلیارد تخمین زده اند و این درصد از آمار با آمار سال ۲۰۱۶ برابری می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند در سال 2017 کمپانی سامسونگ شناخته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *