پردازنده اگزینوس 2200 عملکرد بهتری نسبت به اپل A14 BIONIC دارد

چگونه بفهمیم گوشی سامسونگ اگزینوس است یا اسنپدراگون

شرکت سامسونگ در همکاری با AMD قصد دارد پردازنده اگزینوس 2200 را به تراشه گرافیکی AMD مجهز کند. این یعنی باید انتظار عملکرد بسیار قابل توجهی را در این مدل داشته باشیم که کم نظیر است.

تابستان گذشته ، سامسونگ و AMD همکاری استراتژیکی را برای تراشه های گرافیکی موبایل ، به ویژه استفاده از معماری RDNA در تراشه های Exynos ، اعلام کردند. در اوایل سال 2021 ، سامسونگ به ما می گفت که کار در حال پیشرفت و موفقیت است. AMD اخیراً توسعه مشترک دو شرکت را یادآوری کرده است. و اعلام کرد که تراشه پرچمدار نسل بعدی با گرافیک RDNA 2 در اواخر امسال اعلام خواهد شد.

ما انتظار داریم شتاب دهنده ویدیویی جدید به بخشی از تراشه Exynos 2200 تبدیل شود ، که اساس پرچمداران سری Galaxy S22 خواهد بود. طبق شایعات ، آنها محصول جدید را با استفاده از فناوری پردازش 4 نانومتری LPE تولید خواهند کرد و از نظر عملکرد گرافیکی ، تراشه Snapdragon SM8450 را با گرافیک Adreno 730 که جانشین Snapdagon 888 با گرافیک Adreno 660 خواهد بود ، دور می زند. زیر سیستم

اینکه آیا این درست است یا نه ، بعدا خواهیم فهمید ، اما می توان نتیجه گیری های اولیه را انجام داد. نتایج بنچمارک Exynos 2200 در بنچمارک GFXBench موجود است ، که بسیار خوش بینانه به نظر می رسند. طبق اطلاعات اولیه ، پردازنده جدید سامسونگ با گرافیک AMD عملکرد گرافیکی Apple A14 Bionic را دور می زند. و اگر تراشه همان قدرت را ارائه دهد پس می توان گفت که سامسونگ سرانجام موفق به ایجاد یک چیپست با زیر سیستم گرافیکی مناسب شده است که با رقبای خود رقابت می کند.

مدیر عامل جدید اینتل ، پاتریک گلسینگر ، قصد دارد این شرکت را به یک تولید کننده قرارداد اجزای نیمه هادی تبدیل کند. برای دستیابی به این هدف ، خود شرکت در حال تغییر ساختار است. و متخصصان با تجربه در سامسونگ و میکرون این مسیر را هدایت می کنند.

برخی منابع موفق به دسترسی به خبرنامه داخلی اینتل شده اند. که تحولات گسترده ساختار سازمانی شرکت را توصیف می کند. بدون پرداختن به جزئیات ، بخشهای مسئول تأمین قطعات و تولید آنها در معرض ادغام قرار گرفتند ، گرچه قبلاً آنها تا حدودی مستقل عمل می کردند. این تحول تنها تأکید می کند که اینتل اهمیت مقابله با کسری م componentsلفه هایی را که بخشهای خاصی از اقتصاد را فلج کرده است ، در نظر می گیرد.

بیشتر بخوانید  گلکسی زد فلیپ 5 کوچکترین گوشی با پشتیبانی از DeX

کاملاً طبیعی است که تجارت خدمات ریخته گری اینتل زیر مجموعه یک سازمان مجدد بوده است. به عنوان بخشی از استراتژی جدید IDM 2.0. IFS توسط Randhir Thakur ، كه قبلا مسئول هماهنگی زنجیره تأمین بود ، هدایت خواهد شد. وی مسئولیت ریاست خدمات ریخته گری اینتل و کیوان اسفرجانی را بر عهده خواهد گرفت. که عملیات اینتل را رهبری می کند ، رهبری عملیاتی را بر عهده خواهد گرفت.

ساختار جدید دیگر اینتل گروه برنامه ریزی شرکتی را ایجاد خواهد کرد. این امر با برنامه ریزی تولید و عرضه سروکار خواهد داشت. و همچنین تهیه مواد اولیه و اجزای لازم. علاوه بر این؛ پیشکسوت اینتل ، استوارت پان ، رئیس با 33 سال تجربه خواهد بود که در سال 2014 شرکت خود را ترک کرد ، در Bossa Nova کار کرده و به عنوان مدیر ارشد خرید HP Inc.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پردازنده اگزینوس 2200 عملکرد بهتری نسبت به اپل A14 BIONIC دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *