پردازنده اسنپدراگون 700 کوالکام رونمایی شد

اسنپدراگون 700

در جریان کنفرانس بین المللی MWC 2018 کوالکام نیز با پردازنده ی جدید خود به نام اسنپدراگون 700 به میدان آمد که این سری از چیپ ست ها قرار است فضای خالی بین پرچمداران سری 800 و میان رده های پر قدرت سری 600 را پر کنند. به گفته ی کوالکام سری 700 پردازنده ها قرار است تقریبا تمامی ویژگی های سری 800 پرچمداران را داشته باشند که هم اکنون پردازنده ی اسنپدراگون 845 پرچمدار چیپ ست های این کمپانی است.

در اصل گوشی های هوشمندی که با این چیپ ست عرضه می شوند قیمت کمتری نسبت به پرچمداران خواهد داشت ولی کارایی آن دقیقا مشابه پردازنده های سری 800 پرچمدار می باشد. به طور کلی چیپ ست های سری 700 نسبت به چیپ ست های سری 600 از لحاظ قابلیت های هوش مصنوعی برتری های زیادی دارد و همچنین امکانات بیشتری برای دوربین گوشی ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

میزان مصرف این چیپ ست ها بسیار بهینه تر از سری های قبلی می باشد و درنتیجه میزان مصرف باتری گوشی های هوشمندی که از این چیپ ست استفاده می کنند کمتر خواهد بود ولی بهره وری بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اصلی ترین دلیلی که سبب برتری سری 700 این پردازنده های می شود، کارکرد متقابل قطعاتی نظیر پردازنده ی گرافیکی، ISP Spectra، سی پی یو و پردازنده ی هگزاگون وکتور می باشد که علاوه بر این قابلیت ها از کیفیت صدای بالاتر، پشتیبانی از Wi-Fi بهتر و بهره مندی از LTE فوق سریع می باشد.

این سری از پردازنده های کوالکام هنوز در هیچ گوشی هوشمندی استفاده نشده اند ولی گفته شده است که قرار است در نیمه ی اول سال شرکت های سازنده ی گوشی های هوشمند اولین نمونه از این پردازنده را دریافت نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پردازنده اسنپدراگون 700 کوالکام رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *