پتنت جدید سامسونگ برای ساعت گلکسی با پروژکتور داخلی

پتنت جدید سامسونگ برای ساعت گلکسی با پروژکتور داخلی

از زمان معرفی، ساعت های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته اند و سامسونگ در خط مقدم نوآوری در این زمینه بوده است. یک درخواست ثبت اختراع اخیر که توسط این غول فناوری ثبت شده است، احتمال ساخت گلکسی واچ آینده با پروژکتور یکپارچه را افزایش می دهد. این ساعت های هوشمند ممکن است به زودی به بازار معرفی شوند و حتی ممکن است فرصت استفاده از آن را داشته باشیم.

با توجه به درخواست ثبت اختراع، پروژکتور در داخل بند ساعت ساخته خواهد شد و کار با آن را برای کاربرانی که دائما در حال حرکت هستند، ساده و کاربردی می کند. این پتنت همچنین حاکی از آن است که ساعت دارای حسگرهای مختلفی خواهد بود که می توانند سطوح را شناسایی کرده و به طور خودکار فوکوس و جهت تصویر نمایش داده شده را تغییر دهند.

شماتیک های ثبت اختراع همچنین تعدادی لنز و LED را نشان می دهد که در دو ردیف چیده شده اند که پروژکتور داخلی گلکسی واچ را قادر می سازد تصویر یا قطعه ای از مواد را بدون هیچ گونه اعوجاج بر روی دست پخش کند. با این حال، برای اینکه تصویر به درستی ارائه شود، ممکن است لازم باشد مچ دست شما کاملاً صاف باشد. صادقانه بگوییم، این ممکن است یکی از اختراعاتی باشد که کسب و کارها به صورت غیرمنتظره ارائه می کنند و بخشی از مجموعه گسترده ثبت اختراع آنهاست.

سامسونگ به محتوای فراگیرتر در پرونده اجازه می دهد که کمتر با محدودیت های صفحه ساعت مچی مناسب باشد. بیان می‌کند که «اطلاعاتی که در صفحه نمایش نمایش داده می‌شوند ممکن است با اطلاعات نمایش داده شده در ماژول نمایش متفاوت باشد.» این نشان می دهد که، برای مثال، یک روش مفید برای مشاهده فیلم های ارسال شده از طریق برنامه های چت ممکن است بالاخره وجود داشته باشد. شاید بتوان با افزودن یک ماژول دوربین، تماس تصویری را امکان پذیر کرد.

در زمان بلوغ این فناوری، ممکن است شاهد تغییرات و تغییرات بیشتری در ساعت هوشمند باشیم. بنابراین پست ما در مورد پتنت ثبت شده توسط سامسونگ در مورد ساعت گلکسی آنها به پایان می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ پردازنده های اگزینوس را کنار نمی گذارد

نظرات در مورد : پتنت جدید سامسونگ برای ساعت گلکسی با پروژکتور داخلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *