پاپ کورن استودیو ذرت بوداده با طعم اندروید

اپلیکیشن پاپ کورن استودیو

پاپ کورن استودیو نام کمپوت یا بسته های ذرت بوداده نیست ، پاپ کورن استودیو همانطور که از نامش پیداست یک ابزار برای کارهای استودیویی و ویدئویی است . اگر شما هم علاقه دارید در گوشی همراهتان یک ابزار کاربردی برای ویرایش ویدئو و عکس ها داشته باشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا یک ابزار اندرویدی برای ویرایش فایل های ویدئویی و عکس برای شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن ویرایش فیلم

اپلیکیشن اندرویدی ویرایش ویدئوی و عکس پاپگورن استودیو

پاپ کورن استودیو یک اپلیکیشن اندرویدی کاربردی برای ویرایش فایل های ویدئویی و عکس بشمار می رود ، نرم افزار های بسار زیادی در دنایی اینترنت برای این کار برای کامپیوتر و لپ تاپ وجود دارد اما این نرم افزار کاربردی این امکانات بسیار کاربردی را در گوشی همراه اندرویدی شما برایتان ارائه می کند.

اپلیکیشن ویرایش فیلم

امکانات کاربردی اپلیکیشن پاپ کورن استودیو

این اپلیکیشن کاربردی با امکانات بسیار ارزنده خود توانسته با نمونه های خارجی رقابت نماید . اما چه کارهایی به کمک این اپلیکیشن کاربردی می توان انجام داد ؟

۱- ساخت ویدئو یا اسلایدشو

۲- برش ویدئو

۳- برش صدا

۴- کاهش حجم ویدئو و تفکیک موسیقی از فایل های ویدئویی

اپلیکیشن پاپ کورن

این امکانات همیشه در کامپیوتر ها و لپ تاپ ها توسط کاربران کامپیوتری انجام می شد اما این بار شما می توانید این ابزار بسیار کاربردی را در گوشی موبایتان انجام دهید .

این اپلیکیشن تصویری که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است توانسته این موضوع را اثبات کند ککه خواستن توانستن است . پیشنهاد میکنم حتما این نرم افزار کاربردی ایرانی را یک بار استفاده کنید مطمئنا از این تجربه جالب حس خوبی خواهید داشت .

هم اکنون می توانید این اپلیکیشن کاربردی را از کافه بازار دانلود نمایید. نظراتتان را در بخش نظرات این مقاله بنویسید .

بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پاپ کورن استودیو ذرت بوداده با طعم اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *