ُسری Nova 10 هوآوی با چیپ کوالکام همراهند

ُسری Nova 10 هوآوی با چیپ کوالکام همراهند

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از خانواده Nova را در چندین مدل معرفی می کند. انتظار داریم سال جاری یا اوایل سال بعد سری Nova 10 با مشخصات سخت افزاری بهتر و طراحی بهبودیافته از راه برسند.

در حالی که تاکنون این شرکت بیشتر از چیپ کایرین خود بهره می گرفت و پردازنده ای است بدون پشتیبانی شبکه 5جی، حال شرکت مورد اشاره تصمیم دارد به سوی پردازنده کوالکام حرکت کند و چیپ های این کمپانی را در محصولات آتی به کار گیرد.

طبق گزارش جدید سری نوا 10 با پردازنده Snapdragon 778G 4G یا Snapdragon 7 Gen 1 از راه خواهد رسید. بنابراین قدرت عملکرد بالایی باید انتظار داشت که نسبت به نسل فعلی از خود نشان می دهند.

اسنپدراگون 7 نسل 1 یک نمونه ضعیف تر از اسنپدراگون 8 نسل 1 است اما از معماری و ساختار همان چیپ پرچمدار بهره می برد. بنابراین وجود آن در محصول هوآوی می توان این گوشی را به گزینه برتر تبدیل سازد.

در اخباری مرتبط شایعه شده است که هواوی یک قاب مخصوص تلفن همراه را نیز برای این گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد که دارای یک اسلات سیم کارت اضافی برای ارائه پشتیبانی از اتصال 5G به تلفن های هوشمند 4G خواهد بود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این قاب گوشی توسط هواوی یا یک سازنده شخص ثالث ساخته خواهد شد، اما به نظر می‌رسد راه‌حل خوبی برای افزودن پشتیبانی 5G باشد.

انتظار می رود قاب گوشی با پشتیبانی از 5G همراه با گوشی های هوشمند سری نوا 10 هواوی در ژوئن سال جاری یا تا پایان سه ماهه سوم عرضه شود. ما انتظار داریم که این شرکت به زودی تاریخ عرضه را برای بازار چین تایید کند.

در اخباری مرتبط شرکت هوآوی در نظر دارد ماه جولای امسال سری گوشی پرچمدار میت 50 را معرفی کند و گفته می شود این اسمارتفون هرچند 4جی عرضه خواهد شد اما با یک قابی به قابلیت 5جی هم مجهز خواهد شد.

هوآوی به دلیل تحریم سخت ایالات متحده در روند فعالیت مخابراتی آن مشکلات بسیاری به وجود آمد که از جمله باید به تاخیر در رونمایی سری میت 50 اشاره کرد. براساس شایعات این شرکت در حال آماده شدن است تا جولای امسال سری میت 50 پرچمدار را معرفی کند.

بیشتر بخوانید  تبلت هیبریدی MateBook E Go 2023 راهی بازار شد

هوآوی سنترال گزارش داد که در جولای باید شاهد معرفی سری میت 50 با پردازنده قدرتمند و دوربین حرفه ای باشیم. محصولات هوآوی همیشه در بحث دوربین حرف زیادی برای گفتن داشتند و بی شک وجود دوربین باکیفیت در میت 50 دور از انتظار نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ُسری Nova 10 هوآوی با چیپ کوالکام همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *