ُسری Mate 50 هوآوی در 7 سپتامبر معرفی می شود

ُسری Mate 50 هوآوی در 7 سپتامبر معرفی می شود

هوآوی به اندازه قبل از اعمال تحریم های آمریکا علیه این شرکت بر روی گوشی های هوشمند تمرکز نکرده است، اما همچنان به عرضه گوشی های هوشمند در بازار ادامه می دهد. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری Mate برای بازار چین با نام هوآوی سری Mate 50 است. در حالی که این شرکت هنوز تاریخ معرفی را تأیید نکرده، اما به صورت آنلاین اطلاعاتی فاش شد.

طبق آخرین گزارش، گوشی های هوشمند سری میت 50 هواوی در تاریخ 7 سپتامبر در چین معرفی خواهند شد. طبق این افشا، مجموعه شامل چهار مدل هواوی میت 50E، میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS می‌شود.

شایعه شده است که این گوشی‌های هوشمند از پردازنده HiSilicon Kirin 9000S خود این شرکت استفاده می‌کنند که انتظار می‌رود نسخه بهینه‌سازی شده Kirin 9000 باشد. اخیراً گزارش شده که میت 50 RS ممکن بوده به دلیل کمبود موجودی تراشه‌های سری Kirin، از پردازنده داخلی Kirin 9000S این شرکت استفاده نکند. انتظار داریم گوشی های هوشمند سری میت 50 هواوی با ویژگی های جدید برای بخش دوربین همراه با پشتیبانی از هوآوی Image XMAGE عرضه شوند. این گوشی ها همچنین می توانند در مقایسه با مدل قبلی خود دارای سخت افزار ارتقا یافته باشند، اما همچنان فقط شبکه 4G دارند.

 

ُسری Mate 50 هوآوی در 7 سپتامبر معرفی می شود

 

همراستا با سایر گوشی‌های هوشمند هوآوی، سری آتی از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 خود این شرکت که در چین HongMeng OS نامیده می‌شود، استفاده خواهد کرد. از آنجایی که انتظار داریم گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی در 7 سپتامبر معرفی شوند، پیش بینی شده این شرکت به زودی تاریخ عرضه را اعلام کند و شروع به بررسی ویژگی‌های گوشی آینده کند.

جزئیات بیشتری موجود نیست تا به آن بپردازیم و بنابراین باید تا اوایل ماه سپتامبر منتظر ماند. بی شک هوآوی اطلاعیه هایی ارائه خواهد داد و نباید به شایعات بی اساس تایید نشده اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آزمایش نمونه اولیه هواوی میت 60 ممکن است از هفته آینده آغاز شود

نظرات در مورد : ُسری Mate 50 هوآوی در 7 سپتامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *