ُسامسونگ به دنبال عرضه 15 میلیون سری گلکسی زد 4

ُسامسونگ به دنبال عرضه 15 میلیون سری گلکسی زد 4

سامسونگ ممکن است تقریباً دو برابر نسل سوم گوشی‌های هوشمند تاشو نسل چهارم عرضه کند. طبق گزارش ها، این شرکت هدف خود را 15 میلیون محموله تلفن تاشو برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار داده است.

دو پرچمدار تاشوی آینده باید در ماه آگوست رونمایی و در اواخر همان ماه عرضه شوند. سامسونگ تاریخ را به طور رسمی تعیین نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که رویداد معرفی در 10 آگوست برگزار می شود و گوشی ها در بازارهای منتخب از 26 آگوست وارد فروشگاه می شوند. سامسونگ می خواهد 15 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را در مجموع عرضه کند. این شرکت نه تنها در صدد دوبرابر کردن محموله‌های نسل قبلی دستگاه‌های تاشو است، بلکه سامسونگ همچنین انتظار دارد نسبت محموله‌های Z Fold و Z Flip بیشتر شود، با افزایش فروش Z Fold 4 و Z Flip 4.

در سه ماهه اول 2022، بازار گوشی های تاشو 2.22 میلیون محموله را ثبت کرد که 571 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت. Z Flip 3 سامسونگ 51 درصد از بازار را به خود اختصاص داد، در حالی که Galaxy Z Fold 3 بیش از 20 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. گلکسی زد فولد 4 آینده می‌تواند با قیمت پایین‌تری نسبت به نسل‌های قبلی وارد فروشگاه شود و مشتریان بیشتری را متقاعد کند که به بخش گوشی‌های تاشو بپیوندند. البته باید دید آیا نسل جدید زد فولد محبوبتر از زد فلیپ خواهد شد یا خیر.

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ اتکای خود را به قطعات عرضه شده توسط شرکت های چینی افزایش داده است. این می‌تواند به ارزان‌تر شدن گوشی‌های تاشو کمک کند. در اخباری مرتبط ماه ها پیش، برای اولین بار، اخباری درباره هدفون Galaxy Buds Pro 2 سامسونگ منتشر شد. با توجه به تمام اطلاعات موجود، سامسونگ هدفون پریمیومی را در اواسط سال جاری در کنار گلکسی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 معرفی خواهد کرد و یک افشای جدید اکنون جزئیات بیشتری از جانشین گلکسی بادز پرو ارائه کرده است.

همانطور که توسط GalaxyClub فاش شده، سامسونگ Galaxy Buds Pro 2 دارای شماره مدل “SM-R510” خواهد بود. این یک انحراف شدید از طرح اعداد تعیین شده برای سری گلکسی بادز خواهد بود و Galaxy Buds 2 دارای SM-R177 است، Galaxy Buds Plus با کد SM-R175 و Galaxy Buds Pro دارای نام “SM-R190” هستند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا تغییر در شماره مدل ها نشان دهنده تغییرات سخت افزاری است یا خیر.

بیشتر بخوانید  فاش شدن تصاویری از طرح اولیه ی گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ

با این حال، Galaxy Buds Pro 2 حداقل یک ارتقا را نسبت به نسل های قبلی خود به ارمغان خواهد آورد. طبق گزارش‌ها، کیس شارژ هدفون‌ها به باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود، در مقابل باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی که کیس شارژ گلکسی بادز پرو ارائه می‌کند. چنین ارتقایی قابل قبول بوده و انتظار داریم عمرباتری بیشتری را شاهد باشیم.

در اخباری مرتبط سامسونگ در حال توسعه یک سیستم تک تراشه جدید به طور خاص برای سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس است که از سال 2025 به کار گرفته می شوند. می‌توان گفت که این شرکت در حال حاضر هر سال چیپ های جدید Exynos را به کار می گیرد که در گوشی های هوشمند گلکسی اس نیز استفاده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ُسامسونگ به دنبال عرضه 15 میلیون سری گلکسی زد 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *