ویژگی های جذاب گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس 9 سامسونگ

در گزارش انتشار یافته از سوی سم موبایل ادعا شده است که اسپیکر های دوگانه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به وسیله AKG  بهینه می شود. به طور رسمی در عرض دو هفته دیگر گوشی های رده بالا گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در تاریخ ۲۵ فوریه که برابر با ۶ اسفند ماه می باشد، در شهر بارسلون معرفی خواهد شد ولی با این وجود ویژگی های جدید این پرچم داران گلکسی هنوز افشا می شود. بر اساس آخرین حدس ها تغییراتی در بیکسبی است که این که دستیار صوتی را کاربردی تر می نماید و علاوه بر آن گزارش شده که گلکسی اس ۹ به جز بلندگوی دوگانه، صدای فراگیر دالبی خواهد داشت و بلندگوی اصلی توسط AKG بهینه خواهد شد.

دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ ، بیکسبی نام دارد و شرکت کره ای از این دستیار صوتی به همراه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی کرد. این موضوع در گلکسی های جدید سامسونگ، نسخه پیشرفته بیکسبی در نظر گرفته می شود و به این صورت تجربه کار با آن بهتر می شود. در رابطه با این موضوع، گزارشی غیر موثق وجود دارد که در آن به نسخه جدید بیکسبی برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که قادر استپ ترجمه لحظه ای متن ها را به وسیله سرویس بیکسبی ویژن ایجاد نماید، اشاره می کند. این ویژگی، با کمک موتور گوگل ترجمه ایجاد شده است. اکنون بیکسبی ویژن به مخاطبان این امکان را می دهد که متن های مورد نظر را ترجمه کنند اما این ترجمه سریع انجام نمی گیرد.

ویژگی واقعیت افزوده بیکسبی ویژن در گوشی های رده بالای ۲۰۱۸ مدل سامسونگ بهتر خواهد شد و سرویس مکان یابی دستیار صوتی کره ای از foursquare برای عرضه دیتا های محیط پیرامون استفاده خواهد کرد اما تفاوت اینجاست که گلکسی اس ۹ این کمپانی از گوگل استفاده کرده است، به این صورت که عرضه داده ها بیشتر به مخاطبان صورت می‌گیرد و داده های گوگل نیز افزایش پیدا می کند.

گلکسی اس 9 سامسونگ

در مدتی قبل گفته شد که جانشین گلکسی اس ۸ سامسونگ دارای بلندگوی استریو نیز خواهد بود. در این صورت گفته می شود بلندگوی دوگانه پرچم دار سامسونگ ، صدایی بهتر و دالبی عرضه می کند و شرکت AKG در بهتر شدن صدای خروجی آن ، نقش دارد. به همین دلیل، انتظارات زیادی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در قسمت سرگرمی و اجرای موسیقی خواهیم داشت. اکنون باید ببینیم حاصل همکاری سامسونگ و AKG در تاثیر صدای خروجی این گوشی ها، چه میزان موفقیت داشته است.

هنوز درستی این موضوع ها مشخص نیست و به صورت رسمی گفته نشده است و در این گفته ها شک و تردید وجود دارد. با اشاره به این موضوع که در اوایل اسفندماه قرار است این پرچم دار عرضه شود، کمتر از یک هفته تا اسفندماه باقی مانده است.

بر اساس مطالب گفته شده پرچم دار ۲۰۱۸ سامسونگ قرار است با قیمتی معادل ۸۵۰ دلار عرضه شوند و بار دیگر در طراحی این گوشی ابتکاری دیده نمی شود ولی این گوشی ها جانشین اس ۸ و اس ۸ پلاس هستند و عملکرد خوبی در عکاسی را از خود نشان خواهند داد و دارای سنسوری با گشودگی دیافراگم f/1.5 می باشد و قادر است دهانه دیافراگم خود را تا ۲.۴/f تغییر دهد و در نسخه پلاس نیز دارای دوربین دوگانه خواهد بود.

اثر انگشت در گلکسی اس ۹ به نسبت مدل قبلی، جای گیری بهتری دارد. به این دلیل که دوربین اصلی به پایین انتقال یافته است. در نسخه قدیمی این گوشی هوشمند، دوربین در کنار حسگر اثر انگشت جای گرفته بود اما به نسبت ابعاد بلند، این پرچم دار در سال ۲۰۱۷، کار با آن مشکل بود ولی حسگر اثر انگشت، تنها راه برای بازگشایی قفل صفحه نمایش اس 9 نیست و انتظار داریم که این گلکسی های جدید به سیستمی با اسم اسکن هوشمند مجهز شوند که ترکیب سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه می باشد. این سیستم نسبت به هر دو سیستم دقت و سرعت بالایی دارد و در محیط های تاریک هویت فرد را تشخیص می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویژگی های جذاب گلکسی اس 9 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *