وقتی همه چی اینترنتی شده، ارسال و دریافت پیامک آنلاین نشه؟

وقتی همه چی اینترنتی شده، ارسال و دریافت پیامک آنلاین نشه؟

شاید سی‌سال پیش و زمانی که اولین پیام کوتاه یا همان SMS با استفاده از رایانه ارسال شد، کسی فکر نمی‌کرد که چنین تحول بزرگی در طی این چندسال رخ دهد که هر فردی به صورت میانگین روزانه 26 پیام ارسال یا دریافت کند؛ حتی کسی فکر نمی‌کرد از پیامک به عنوان یک ابراز تبلیغاتی استفاده شود که مورد توجه کسب‌وکارها و مشترکین تلفن همراه قرار گیرد. به همین دلیل است که این روزها هر شغلی سعی می‌کند با استفاده از ارسال پیام تبلیغاتی بتواند محصولات خود را به مشتریان معرفی کند و همچنین بتواند با آنان تعامل بیشتری نیز داشته باشد.

پیامک‌های اینترنتی چطوری ارسال و دریافت می‌شن؟

وقتی صحبت از اینترنت و فضای آنلاین می‌شود، باید به دنبال برنامه، وب‌سایت یا پلتفرمی بود که استفاده از فضای آنلاین را امکان‌پذیر کند. برای ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت هم، سامانه یا همان پنل‌های ارسال پیامک وجود دارند که صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند آن‌ها خریداری کرده و بتوانند برای مشتریان خود پیامک‌های تبلیغاتی به صورت انبوه ارسال کنند. ارسال پیامک با سامانه دارای مزایای بسیار زیادی است که مشاغل را ترغیب به استفاده از آن‌ها می‌کند. در ادامه به برخی از مزایای پنل‌های ارسال پیامک انبوه خواهیم پرداخت:

مقرون‌به‌صرفه

اولین مزیت استفاده از پنل‌های ارسال پیامک انبوه، مقرون‌به‌صرفه بودن آن با توجه به تعرفه‌های پنل است که هر شغلی با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند از این پنل‌ها برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده کند. برخی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس پیامکی نیز تعرفه‌های دلیوربیس دارند به این معنی که اگر پیامک به هر دلیلی به دست مشترکین نرسید، مبلغ به پنل کاربری بازگردانده می‌شود. همچنین لازم است گفته شود که برای راه‌اندازی و استفاده از سامانه‌های پیامکی یا همان پنل‌ها، نیازی به استخدام افراد متخصص نیست و کاربران به راحتی می‌توانند به امکانات آن دسترسی داشته و اقدام به ارسال پیامک انبوه به مخاطبان هدف خود کنند.

سریع و مطمئن

با استفاده از پنل‌های ارسال پیامک، تعداد انبوهی از پیام کوتاه در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشترکین ارسال می‌شود، همچنین اگر در آن لحظه آن‌ها خارج از محدوده‌ آنتن‌دهی باشند، به محض ورود به مناطق تحت پوشش پیامک به دست آنان خواهد رسید. از این رو برای مشاغلی مثل آژانس‌های هواپیمایی یا مراکز آموزشی که اطلاع رسانی در آنان بسیار حائز اهمیت است، بسیار کاربردی است.

وقتی همه چی اینترنتی شده، ارسال و دریافت پیامک آنلاین نشه؟

 قابلیت ارسال و دریافت پیام

یکی از اصلی‌ترین مواردی که مشاغل از پنل ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند، این است که باعث تداوم در تعامل با مشتریان می‌شود. به این معنا که، مشتریان نیز می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته با کسب‌وکارها در اتباط باشند، همچنین از آنجایی که پنل قابلیت راه‌اندازی منشی تلفنی را دارد، برخی از پیام‌های پیش‌فرض نیز با توجه به سوالات مشتریان برای آنان بدون هیچ وقفه‌ای ارسال می‌گردد. همچنین مشتریان از طریق ارسال پیامک احساس اطمینان خاطر بیشتری را به مشتریان می‌دهد.

امکان گروه‌بندی مخاطبان هدف

استفاده از پنل پیامکی قابلیت دسته‌بندی مخاطبان بر اساس، سن، جنسیت، شغل، منطقه پستی، BTS و … را می‌دهد تا بتوانند برای مخاطبانین هدف خود پیامک ارسال کنند. همچنین مشاغل می‌توانند به صورت جداگانه دفترتلفن‌های مخصوص مشتریان خود را نیز داشته باشند. لازم به ذکر است که ارسال پیامک به مخاطبین هدف، باعث بازگشت نرخ سرمایه بیشتر می‌شود.

قابلیت گزارش‌گیری

برای فهمیدن میزان موفقیت ارسال پیامک‌های انبوه، پنل‌ها قابلیت گزارش‌گیری دارند. به این معنا که می‌تواند مشاهده کرد که کدام گروه از پیام‌ها در چه روز و ساعتی، با چه محتوایی برای کدام دسته از مخاطبان ارسال شده است و چه میزان بازدهی یا نرخ بازگشت سرمایه به همراه داشته است. این اطلاعات کمک می‌کند تا ارسال‌های بعدی به صورت هدفمندتری ارسال شوند.

وقتی همه چی اینترنتی شده، ارسال و دریافت پیامک آنلاین نشه؟

کسب‌وکارها و مشاغل زیادی وجود دارند که با استفاده از پنل‌های ارسال اس ام اس انبوه توانسته‌اند از این روش بازاریابی به خوبی استفاده کنند به عنوان مثال می توان برای فروشگاه های اینترنتی از ارسال پیامک به خوبی کمک گرفت، در چنین مشاغلی در واقع پیامک‌های تبلیغاتی و وب‌سایت‌های آنان باید همانند ویترین‌های فروشگاه‌های داخل خیابان جذاب باشند تا مخاطبان ترغیب به خرید شوند، همچنین در چنین مشاغلی از آنجایی که امکان ارسال پیامک به مخاطبین هدف با استفاده از سامانه‌های پیامکی وجود دارد پس باید به صورت بسیار هدف‌مند اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای متشریان خود کنند. از این مشاغل اینترنتی و آنلاین شاپ‌ها می‌توانند با کمی جستجو بهتری و مناسب‌ترین پنل را با توجه به بودجه خود جهت ارسال و دریافت پیامک، تهیه و خریداری کنند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وقتی همه چی اینترنتی شده، ارسال و دریافت پیامک آنلاین نشه؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *