وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو است

وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو است

OnePlus می تواند به بازیکن جدیدی برای پیوستن به رقابت گوشی های هوشمند تاشو تبدیل شود. بر اساس پتنتی که توسط LetsGoDigital مشاهده شده است، شرکت فناوری مستقر در شنژن یک تلفن تاشو با مکانیزم لولای دوگانه بوده که به کاربران امکان می دهد دستگاه قابلیت تا کردن سه باره دارند.

تلفن هوشمند تاشو ثبت شده دارای یک لولای بزرگ و یک لولای کوچک است و ضخیم‌ترین قسمت دستگاه به دور لولای بزرگ می رسد، در حالی که دو بخش دیگر می‌توانند دور لولای کوچک‌تر قرار گیرد. هنگامی که کاملاً باز شد، می‌توانید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید، نه تنها این، بلکه می‌توانید آن را تا کنید تا مثلثی شکل باشد. به عبارت دیگر، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را روی یک نمایشگر تماشا کنید و از صفحه دیگر برای مرور اینترنت یا هر چیزی که می‌خواهید استفاده کنید.

 

وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو است

تلفن تاشوی ثبت شده همچنین دارای چیزی است که شرکت آن را “سیستم لغزنده مغناطیسی” می نامد که به کاربران اجازه می دهد موقعیت تاشو دستگاه را قفل کنند. این کار مفید خواهد بود زیرا از تا شدن یا باز شدن تصادفی توسط کاربر در حین استفاده جلوگیری می کند. سیستم لغزنده مغناطیسی در قسمت ضخیم نمایشگر تعبیه شده که ممکن است باتری و قطعات داخلی ضروری را نیز در خود جای دهد.

این به نظر آشنا می رسد زیرا سامسونگ، TCL و ال جی قبلاً کاری مشابه انجام داده اند، اما تلفن تاشو ثبت اختراع OnePlus با آن پتنت ها متفاوت است به این معنا که اولی به شکل Z تا نمی شود.

با این حال، گوشی های تاشو سه گانه دارای معایبی نیز هستند. به عنوان مثال طراحی دستگاه را پیچیده می کند و البته قیمت گذاری نیز موضوع دیگری است که شرکت باید به آن رسیدگی کند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 12 در انتوتو دیده شد

نظرات در مورد : وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *