وان پلاس بزودی تلویزیون Y1S Pro را معرفی می کند

وان پلاس بزودی تلویزیون Y1S Pro را معرفی می کند

شرکت وان پلاس پیشتر نسخه 43 اینچی تلویزیون هوشمند Y1S Pro را معرفی و عرضه کرد. حال تصمیم دارد نسخه 50 اینچی محصول خود را بزودی معرفی و عرضه کند. به تازگی در وب سایت هندی آمازون و وان پلاس تصاویر تبلیغاتی با مضمون  OnePlus TV Series Y 50 Y1S Pro منتشر شد.

مدل 50 اینچی تفاوت طراحی با نسخه 43 اینچی نخواهد داشت و از پنل 4کی با عمق رنگ 10 بیتی بهره می برد. گذشته از آن فناوری MEMC و HDR10 و اسپیکرهای 24 واتی با پشتیبانی از Dolby Audio را شامل خواهد شد.

این تلویزیون قابلیت همگام سازی با سایر محصولات وان پلاس را داشت و همچنین با سیستم کنترل صوتی هوشمند از طریق ساعت وان پلاس صدا آن قابل کنترل است. ناگفته نماند این دستگاه به ویژگی تشخیص خواب هم مجهز است.

در سوی دیگر دستگاه با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و این ویژگی مشابه نسخه 43 اینچی است. اگرچه تاریخ عرضه مشخصی نیست اما گفته شده در کنار نورد 2تی 27 ژوئن رونمایی و مدتی بعد وارد بازار هندوستان می شود.

در اخباری مرتبط عرضه گوشی هوشمند OnePlus 10T در هند ممکن است در دستور باشد. قیمت این گوشی احتمالاً بالا نیست و نسبت به نسخه پرو کمتر خواهد بود. 10T یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند امسال محسوب می شود. قابل ذکر است که این گوشی برای مدت طولانی در حاشیه بود و شایعاتی پیرامون آن دریافت کردیم. همچنین، OnePlus 10T اخیرا در اطلاعاتی پیرامون آن منتشر شد.

طبق گزارش ها، 10T به عنوان جایگزین OnePlus 10 Pro عرضه خواهد شد. به طور خلاصه، OnePlus 10 Pro در اوایل سال جاری رسما معرفی و عرضه شد. رندرهای OnePlus 10/10T اخیراً در اینترنت رویت شده و این رندرهای به ما نگاهی اجمالی درباره طراحی دستگاه می دهند. اکنون، افشاگر قابل اعتماد Mukul Sharma جدول زمانی عرضه OnePlus 10T در هند را اعلام کرده است. بنابراین، OnePlus ممکن است در حال آماده سازی برای عرضه 10T برای بازار هندوستان و سایر نقاط باشد.

عرضه OnePlus 10T در هند ممکن است تا پایان جولای انجام شود. بنابراین، غول لوازم الکترونیکی مصرفی چینی می تواند به زودی این خبر را اعلام کند. همچنین، اطلاعات حیاتی بیشتری در مورد این گوشی می‌تواند در هفته‌های آینده به صورت آنلاین منتشر شود. علاوه بر این، 10T آخرین پرچمدار OnePlus برای سال 2022 خواهد بود. قیمت این گوشی در چین بین 3000 تا 4000 یوان است. طبق گزارش 91mobiles، قیمت OnePlus 10T در هند می تواند حدود 50000 روپیه باشد.

بیشتر بخوانید  درز تصویری از گوشی وان پلاس Ace Pro

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس بزودی تلویزیون Y1S Pro را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *