دانلود واتساپ دسکتاپ برای ویندوز 7 (بروزرسانی)

دانلود واتس آپ برای ویندوز 7

دانلود واتساپ برای ویندوز 7 | دانلود واتس اپ دسکتاپ برای ویندوز 7  : اپلیکیشن واتس اپ یکی از قدیمی ترین و پر قدرت ترین اپلیکیشن های پیام رسان در بین پیان رسان های خارجی به شمار می رود این اپلیکیشن کاربردی پس از از دسترس خارج شدن اپلیکیشن پر طرفدار تلگرام در ایران توسط کاربران شان شبکه اجتماعی دنبال شد ، اما یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران برای استفاده از این شبکه اجتماعی نسخه دسکتاپ واتس اپ است ، از این رو بسیاری از کاربران برای استفاده از این شبکه اجتماعی علاقه مندند ورژن دسکتاپ واتس اپ را دانلود و نصب نمایند.

در ابتدا نرم افزار تحت ویندوز واتس آپ برای ویندوز 7 کار نمیکرد که به تازگی نرم افزار جدید قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز 7 نیست امکان پذیر است. در این مقاله لینک دانلود نرم افزار را در اختیار شما قرار داده ایم و همچنین روش های دیگر هم برای شما معرفی شده است.

دانلود نسخه واتس آپ ویندوز (بروزرسانی)

واتس اپ پس از گذر دوران و با توجه به اینکه کاربران ویندوز 7 در دنیا همچنان از این سیستم عامل محبوب استفاده می کند ، نسخه تحت ویندوز این نرم افزار را برای ویندوز 7 هم بهینه کردند. از این رو لینک دانلود نسخه واتس اپ ویندوز  7 را در این مقاله ارائه می کنیم امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

دانلود نسخه واتساپ دسکتاپ ویندوز 7 :

ورژن 32 بیت

ورژن 64 بیت


محتوای قدیمی : 

چرا واتساپ برای ویندوز 7 ارائه نشده بود ؟

با تمامی بررسی های انجام شده متاسفانه نرم افزار پیام رسان واتس اپ ویندوز 7 تا کنون برای کاربران واتس اپ ارائه نشده است ، تنها ورژن های ارائه شده برای نسخه دسکتاپ واتس اپ برای سیستم عامل های ویندوز 8 به بالا ارائه شده است ، البته این نکته را هم باید در نظر گرفت ، واتس اپ دسکتاپ برای سیستم عامل مک هم ارائه شده است.

با بررسی های انجام گرفته ، نسخه واتس اپ دسکتاپ ویندوز 7 به دلیل از رده خارج شدن ویندوز 7 از سمت مایکروسافت و ارائه نسخه های بروز ویندوز از جمله ویندوز 8 و ویندوز 10 دیگر نسخه دسکتاپ واتس اپ ویندوز 7 ارائه نشد.

بیشتر بخوانید  بازیابی پیام های حذف شده یا از دست رفته در واتساپ

راه حل کاربردی برای کاربران ویندوز 7 برای استفاده از واتس اپ دسکتاپ

تنها راه حل برای استفاده از واتس اپ دسکتاپ ویندوز 7 استفاده از سیستم تحت وب واتس اپ است ، واتس اپ برای راحتی کاربرانش ، علاوه بر ارائه نرم افزار دسکتاپ برای ویندوز 8 به بالا ، ورژن تحت وب واتس اپ را هم ارائه کرده است  ،از این رو شما در کنار نسخه اندروید ، می توانید از طریق نسخه تحت وب هم از واتس اپ در لپ تاپ یا سیستم عامل ویندوز 7 تان استفاده نمایید.

برای استفاده از واتساپ ویندوز 7 ابتدا به آدرس اینترنتی https://web.whatsapp.com وارد شوید ، با ورود به نسخه تحت وب واتس اپ با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

واتساپ برای کامپیوتر ویندوز 7
دانلود واتساپ برای کامپیوتر ویندوز 7

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، برای ورود به واتس اپ در ویندوز 7 ابتدا باید واتس اپ تان را در گوشی تان باز کنید ، سپس در تب منوی واتس اپ روی سه نقطه روی هم کلیک کنید ، سپس روی whatsapp web کلیک کنید ، سپس دوربین گوشی را مقابل بارکد مینیاتوری که در تصویر مشاهده می نمایید قرار دهید تا وارد ورژن تحت وب واتس اپ شوید. به همین سادگی شما از واتساپ دسکتاپ ویندوز 7 استفاده خواهید کرد. قفط در هنگام استفاده از واتس اپ تحت وب باید گوشی تان هم به اینترنت متصل باشد تا واتس اپ از امنیت پیام رسانی که نسخه تحت وب دقیقا دست خود شما است خیالش راحت شود.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ منتظر نظرات سازنده شما در مورد این مقاله هستیم.

4.5/5 - (15 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود واتساپ دسکتاپ برای ویندوز 7 (بروزرسانی)

34 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. برنامه را نصب کردام ولی اون بارکدی که میاد بالا که با گوشی وصل بشه باز نمیکه همش لود میکنه چرا؟ برای استفاده vpnهم باید داشته باشی؟

  2. این بر ترین برنامه یی بود که تا به حال نصب کرده بودم
    حیف انترنت من
    خاک بر سر سازنده این برنامه
    اگر به نظر من توجه می کنین این برنامه را نصب نکنین

  3. سلام نسخه ای از واستاپ هست که بدون نیاز به در اختیار داشتن گوشی هوشمند فقط روی pcقابل اجرا باشد؟

  4. به سئوکارتون از 5 صفر میدم چون همون طوری که ما دارک دیزاین داریم، دارک کیورد هم داریم که بصورت ابلهانه از اونایی که ویندوز 7 دارن و دنبال برنامه واتساپ هستن اخاذی کلیک می‌کنید. این سیاست در بلند مدت شکستش تضمینیه

  5. شما میگید نسخه واتساپ برای ویندوز 7 نیست ولی من ویندوز 7 64 بیت دارم استفاده میکنم راضی هم هستم

  6. من واتساپ رو روی ویندوز هفت نصب کردم البته ویندوز 7 من اخرین اپدیت بود جالب بود برام که نصب شد دوستان اگر میخوان اخرین اپدیتش رو (2020) از سایت پی سی دانلود بگیرین و نصب کنین

  7. سلام
    من برا ویندور 7 هر مدل 64 و 32 و 86 بیتی رو کهنصب میکنم موقع نصب بهم ارور میده
    ENTRY POINT NOT FOUND
    این ارور رو میده

  8. سلام من خیلی وقته ازواتساپ تحت وب درکامپیوتر باویندوز7استفاده می کنم خیلی عالیست ازسازندگان آن تشکر می کنم بسیار امن وغیر قابل نفوذ است