واتساپ ویژگی های جدیدی را به نظرسنجی ها اضافه می کند

واتساپ ویژگی های جدیدی را به نظرسنجی ها اضافه می کند

واتساپ سال گذشته نظرسنجی های درون چت را معرفی کرد. اکنون ویژگی‌های جدیدی را در نظرسنجی‌ها و شرح‌ها آورده است و آنها را پربازده‌تر کرده است. ایجاد نظرسنجی تک رای: واتس اپ اکنون به مردم اجازه می دهد تا با خاموش کردن گزینه چند پاسخ هنگام ایجاد نظرسنجی، فقط یک بار رای دهند.

جستجوی نظرسنجی ها در چت های خود، اکنون می توانید پیام ها را بر اساس نظرسنجی فیلتر کنید، درست مانند عکس ها، ویدیوها یا لینک‌ها با رفتن به گزینه نظرسنجی در جستجو.

در مورد نتایج نظرسنجی به‌روز بمانید: اکنون وقتی مردم به نظرسنجی‌های شما رای می‌دهند، اعلان‌هایی دریافت می‌کنید و همچنین می‌بینید که در مجموع چند نفر رای داده‌اند.

واتس‌اپ که قبلاً در نسخه بتا موجود است، اکنون به همه اجازه می‌دهد تا رسانه‌ها را همراه با زیرنویس‌ها به عنوان یک گزینه ارسال کنند. همچنین می‌توانید برای افزودن اطلاعات اضافی هنگام اشتراک‌گذاری عکس‌ها بین چت‌ها، عنوان را بازنویسی کنید. درست مانند هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر یا ویدیوها، می‌توانید قبل از اشتراک‌گذاری اسناد را با شرح به اشتراک بگذارید.

هر دو ویژگی در سطح جهانی منتشر شده و در هفته های آینده برای همه در دسترس خواهند بود. در اخباری مرتبط واتساپ اعلام کرده است که در حال ارائه طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی جدید است که برای حفظ امنیت بیشتر حساب کاربر طراحی شد. این ویژگی های جدید عبارتند از: حفاظت از حساب، تأیید دستگاه و کدهای امنیتی خودکار.

در اینجا جزئیات سه اقدام امنیتی جدیدی که به واتساپ اضافه شده آمده است، امیدواریم این ویژگی های جدید به افراد کمک کند از حساب های خود محافظت کنند.

محافظت از حساب: اگر نیاز دارید حساب WhatsApp خود را به یک دستگاه جدید تغییر دهید، آنها می خواهند دوبار بررسی کنند که واقعاً شما هستید. از این به بعد، ممکن است از شما در دستگاه قدیمی خود بخواهند تأیید کنید که می‌خواهید این مرحله را به عنوان یک بررسی امنیتی اضافی انجام دهید. این ویژگی می‌تواند به شما در مورد تلاش غیرمجاز برای انتقال حساب خود به دستگاه دیگری هشدار دهد.

تأیید دستگاه: بدافزار دستگاه تلفن همراه امروزه یکی از بزرگترین تهدیدها برای حریم خصوصی و امنیت افراد است زیرا می تواند بدون اجازه شما از تلفن سوء استفاده کند و از واتساپ برای ارسال پیام های ناخواسته استفاده کند. برای جلوگیری از این امر، بررسی هایی اضافه شده که به احراز هویت حساب، بدون نیاز به اقدامی و در صورت به خطر افتادن دستگاه بهتر از شما محافظت می‌کند. این به افراد امکان می دهد بدون وقفه به استفاده از WhatsApp ادامه دهند.

بیشتر بخوانید  ویژگی قفل با اثر انگشت به نسخه اندرویدی واتساپ رسید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : واتساپ ویژگی های جدیدی را به نظرسنجی ها اضافه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *