واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک گذاری فایل است

واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک گذاری فایل است

گوگل و سامسونگ اخیرا سیستم اشتراک گذاری فایل پیش فرض اندروید یعنی Nearby Share را ارتقا داده و نام آن را به اشتراک گذاری سریع تغییر داده اند. این ویژگی جدید باید به اشتراک گذاری یکپارچه فایل بین تلفن های اندرویدی و رایانه هایی که از سیستم عامل کروم و ویندوز استفاده می کنند، اجازه دهد.

در همین حال، واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای به اشتراک گذاری فایل ها با مخاطبین نزدیک است. این ویژگی که توسط WABetaInfo در آخرین نسخه بتای اندروید WhatsApp کشف شده است، از بلوتوث برای انتقال فایل استفاده می کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های تا حجم 2 گیگابایت را به اشتراک بگذارند، که در مقایسه با روش‌های سنتی مانند ارسال فایل‌ها از طریق چت یا استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری، گزینه‌ای سریع‌تر و راحت‌تر را ارائه می‌دهد.

WABetaInfo توضیح می‌دهد که هر دو کاربر باید در بخش «اشتراک‌گذاری فایل‌ها» برنامه باشند تا انتقال کار کند، و باید تا پایان انتقال در آنجا بمانند. این روش همچنان از رمزگذاری انتها به انتها استفاده می کند و اطمینان حاصل می کند که اشتراک گذاری فایل به اندازه روش استاندارد WhatsApp ایمن است. جالب اینجاست که کاربران برای شروع به اشتراک گذاری باید گوشی خود را تکان دهند.

جنبه حریم خصوصی به خوبی مدیریت می شود. انتقال فایل امن است و با رمزگذاری سرتاسر محافظت می شود. در طول انتقال، شماره تلفن‌ها پنهان می‌مانند و برای افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند قابل مشاهده نیستند. این ویژگی جدید برای کاربران معمولی واتس اپ مفید است، اما با آپدیت Quick Share اخیر گوگل و سامسونگ کمی زائد به نظر می رسد. با این حال، اگر ویژگی واتس اپ در هر دو iOS و Android کار کند، می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. اگر اینطور نباشد، پلتفرم‌های دیگر ممکن است گزینه‌های داخلی بهتری داشته باشند.

در اخبار مرتبط واتس اپ، این شرکت به تازگی چهار ویژگی جدید را برای کاربران کانال ها اعلام کرده است. این شرکت قابلیت ایجاد نظرسنجی، ارسال پیام های صوتی، داشتن چندین ادمین در کانال ها را اضافه کرده است و همچنین فالوورها می توانند اکنون به روز رسانی کانال ها را در وضعیت واتس اپ خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید  نحوه استفاده از تماس تصویری گروهی WhatsApp

واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک گذاری فایل است

در دیگر خبرها واتساپ اخیراً ویژگی کانال‌های خود را ارتقا داده است و باعث می‌شود برندها، افراد مشهور و چهره‌های عمومی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. Channels که در اواخر سال 2023 راهاندازی شد، به این کاربران اجازه می دهد مستقیماً برای دنبال کنندگان خود پیام ارسال کنند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد که واتساپ کانال ها چهار ویژگی جدید و هیجان انگیز را برای کانال ها اضافه کرده است. پس بیایید در اینجا در مورد آنها صحبت کنیم. ابتدا، مدیران کانال اکنون می توانند پیام های صوتی ارسال کنند. این برای به‌روزرسانی‌های سریع، اشتراک‌گذاری تکه‌های پشت صحنه یا فقط چت کردن با دنبال‌کنندگان عالی است.

در مرحله بعد، Channels نظرسنجی را معرفی کرده است. اگر از نظرسنجی‌ها در گروه‌های WhatsApp استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر مفید هستند. مدیران اکنون می توانند نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف، مانند ایده های محصول جدید یا محتوایی که ترجیح می دهند، از فالوورها بپرسند. تغییر بزرگ دیگر این است که کانال ها اکنون می توانند چندین ادمین داشته باشند. این به ویژه برای سازمان‌ها یا برندهای بزرگی که باید کانال خود را فعال نگه دارند و به پیام‌ها سریع پاسخ دهند بسیار مفید است.

در نهایت، دنبال کنندگان می توانند بروزرسانی جالب از کانال ها را در وضعیت WhatsApp خود به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که افراد بیشتری ممکن است این به‌روزرسانی‌ها را ببینند و به کانال‌ها کمک می‌کند مخاطبان خود را افزایش دهند. این به روز رسانی ها دیگر فقط در مرحله آزمایش نیستند، بنابراین باید به زودی در دسترس همه قرار گیرند. اگرچه تاریخ دقیقی برای زمان عرضه آنها وجود ندارد، اما واضح است که این ویژگی های جدید کانال های واتس اپ را برای ادمین ها و دنبال کنندگان جذاب تر و تعاملی تر می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک گذاری فایل است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *