هواوی جایگاه 40 را در بین برند های برتر دنیا بدست آورد .

هواوی برند برتر جهان

به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی شرکت هوواوی این شرکت جایگاه ۴۰ را در میان باارزش‌ترین برندهای دنیا ازآن خود کرد. براساس گزارش های منتشر شده هواوی با توجه به ارائه تولیدات قدرتمند در حوهز دستگاه های هوشمند و الکترونیک و سهام بالا در بین دستگاه های انتخابی کاربران در سطح دنیا جایگاه بسیار بالایی را در بین شرکت های برتر جهان از آن خود کرده است .
وب‌سایت تحلیلی مشاوره‌ای انگلیسی Brand Finance که هر سال بر اساس میزان فروش، درآمد و سود، شرکت‌های بزرگ دنیا را رده‌بندی می‌کند، در جدیدترین آمار خود لیست 500 شرکت باارزش دنیا را منتشر کرده است. در این میان کمپانی هواوی جایگاه 40 را در این لیست به خود اختصاص داده است.
هواوی سال گذشته جایگاه ۴۷ را در لیست Brand Finance داشت و امسال توانسته جایگاه خود را ارتقا دهد.
کمپانی هواوی هم‌اکنون در رده سوم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی در دنیا قرار دارد. این کمپانی که همه خریداران از همه اقشار جامعه را هدف قرار داده، محصولاتی در سطح برترین گوشی‌های دنیا تولید و راهی بازار می‌کند، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار به خود اختصاص دهد.
بر اساس گزارش Brand Finance، ارزش برند هواوی در سال 2017، 25 میلیون و 230 هزار دلار برآورد شده، این در حالی است که سال گذشته این رقم 19 میلیون و 743 هزار دلار بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه مصرف باتری در سیستم عامل هارمونی در برابر اندروید

نظرات در مورد : هواوی جایگاه 40 را در بین برند های برتر دنیا بدست آورد .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *