هوآوی Mate X3 طراحی شبیه نسل قبل دارد

هوآوی Mate X3 طراحی شبیه نسل قبل دارد

علاقمندی هواوی میت ایکس 2 همچنان در میان کاربران رو به رو شد بوده و از سوی دیگر، طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی جانشین آن به نام میت ایکس 3 می باشد تا جنبه‌های کلی طراحی، ساخت و تاریخ ارسال را نهایی کند.

طبق یک گزارش، گوشی هوشمند تاشو هوآوی Mate X3 با نسل قبلی Mate X سازگاری ندارند. میت X3 آینده از نظر طراحی، وزن، ضخامت، دوام و مقاومت در برابر سقوط نسبت به نسل اول بروزرسانی شده است. قابل ذکر بوده که هواوی میت ایکس 3 در ابتدای طراحی خود چندین راه حل را ارائه کرده است و این آخرین خبر قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی جدید این دستگاه تاشو بیش از هر زمان دیگری برجسته و جذاب به نظر می رسد.

این غول فناوری چینی احتمالاً تولید هواوی میت ایکس 3 را در نوامبر امسال آغاز خواهد کرد، در حالی که فروش کلی آن در مقایسه با نسل قبلی خود 80 درصد افزایش خواهد یافت. طبق آخرین گزارش های منتشر شده، سری میت 50 پرچمدار آگوست امسال معرفی و در سپتامبر به فروش می رسد. از سوی دیگر، میت X3 قرار است در دسامبر 2023 عرضه شود.

هواوی میت ایکس 2 با دو نمایشگر ارائه می شود که اولین مورد یک صفحه نمایش اصلی تاشو با پنل 8 اینچی با OLED، نرخ نوسازی تا 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز، وضوح تصویر QHD و همچنین تراکم 413 پیکسل بر اینچ است. صفحه نمایش بیرونی دارای سایز 6.45 اینچی و پنل OLED، نرخ نوسازی تا 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز به همراه وضوح 2700 در 1160 پیکسل و تراکم 456 پیکسل بر اینچ است.

این گوشی از پردازنده هوآوی Kirin 9000 قدرت می گیرد که شامل یک هسته Cortex-A77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز + سه هسته  Cortex-A77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز + چهار هسته  Cortex-A55 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز می شود و از 24 هسته پشتیبانی می کند. در بخش گرافیکی و پردازش عصبی نیز چیپ GPU Mali-G78 و NPUهای Dual Big Core + Tiny Core دارد.

این گوشی تاشو مجهز به سیستم دوربین چهارگانه عقب شامل دوربین 50 مگاپیکسلی Ultra Vision (زاویه باز، دیافراگم f/1.9، OIS)، دوربین 16 مگاپیکسلی (فوق عریض، دیافراگم f/2.2)، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی (3x) می شود. زوم اپتیکال هم داشته و دوربین 8 مگاپیکسلی SuperZoom هم در کنار سایر حسگرها قرار گرفته و فوکوس خودکار ارائه می دهد. ناگفته نماند که باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم اشاره کرد که اولتراواید است.

بیشتر بخوانید  لنوو و معرفی چند لوازم جانبی زیربرند رایانه شخصی خود

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه هوآوی چیست. با عرضه در دسامبر 2023 و طراحی شبیه به میت ایکس 2 نباید انتظارات زیادی داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی Mate X3 طراحی شبیه نسل قبل دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *