هوآوی و معرفی گوشی هوشمند Mate 30E Pro

شرکت هواوی پیشتر از سری گوشی های هوشمند میت 40 در چهار مدل میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس، میت 40 پورشه دیزاین رونمایی کرد. اما در خلال معرفی یک گوشی هوشمند قدیمی اما با قلب تپنده جدید به نام Mate 30E Pro هم رونمایی شد.

این اسمارتفون پرچمدار گزینه خوش قیمتی بوده و افراد می توانند با قیمت مناسب از یک پرچمدار قوی برخوردار شوند. Mate 30E Pro در واقع همان میت 30 پرو محسوب شده اما تغییراتی در بخش سخت افزاری آن عمل شد تا به عنوان یک گزینه جدید به حساب بیاید.

از اصلی ترین ویژگی Mate 30E Pro باید به پردازنده جدید Kirin 990E اشاره کرد که در واقع نسخه بهبودیافته Kirin 990 است و نخستین بار در میت 30 پرو شاهد به کارگیری آن بودیم. Kirin 990E در میت 30 ای پرو یک چیپ با دو هسته Cortex-A76 بوده و فرکانس 2.86 گیگاهرتزی دارد. اما شش هسته دیگر تقویت شدند تا عملکرد Mate 30E Pro بهبود بخشیده شود.

A76 جدید با فرکانس 2.36 گیگاهرتزی بوده و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.95 گیگاهرتزی کلاک می شوند. در بخش تراشه گرافیکی همچنان از چیپ Mali-G76 بهره گرفته شده که نسبت به مدل قبلی عملکرد بهتری دارد. کرین 990 ای گزینه قابل توجه در عملکرد به حساب می آید و گزینه ساده نیست. Mate 30E Pro با رابط کاربری EMUI 11 و سیستم عامل اندروید 10 راهی بازار خواهد شد.

انتظار داریم از اول نوامبر شاهد عرضه میت 30 ای پرو باشیم. گزینه بهبودیافته نسبت به نسخه اصلی و همچنین قابلیت پشتیبانی شبکه 5G که آن را به مدلی کاملا بهتر نسبت به نسخه قبلی تبدیل کرده است. انتظار داریم Mate 30E Pro در گزینه رنگی مشکی، نقره ای، بنفش و سبز راهی بازار خواهد شد.

قیمت آن مشخص نشده و پیش بینی می شود با قیمتی نزدیک به میت 30 پرو سال گذشته به بازار عرضه شود. گذشته از آن سری میت 40 نیز تا دسامبر به بازار می رسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی به پیشتازی خود در تجهیزات مخابراتی ادامه می‌دهد

نظرات در مورد : هوآوی و معرفی گوشی هوشمند Mate 30E Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *