ساعت Mi Rabbit Children شیائومی معرفی شد

ساعت Mi Rabbit Children شیائومی معرفی شد

شیائومی ساعت Mi Rabbit Children’s Phone Watch Ultraman Edition را در چین عرضه کرده است. ساعت هوشمند جدید کودکان تکراری از ساعت تلفن کودکان Mi Rabbit است. این ساعت هوشمند از WeChat و QQ پشتیبانی می کند. این شامل عناصر Ultraman Cerro با چندین عمل تبدیل منحصر به فرد ممکن است.

با استفاده از Mi Rabbit Children’s Phone Watch Ultra، ویژگی های زیادی وجود دارد که آن را کاملاً از ساعت های معمولی کودکان متفاوت می کند. می‌توانید دوستان خود را با WeChat موبایل، QQ موبایل، و همچنین سایر مارک‌های کودکان، تماشای نسخه WeChat یا QQ اضافه کنید. با ساعت تلفن، همچنین می توانید پیام ارسال کنید، تماس (صوتی یا تصویری) برقرار کنید و به طور یکپارچه ارتباط برقرار کنید. ساعت تلفن کودکان Mi Rabbit از پرداخت های Alipay و WeChat پشتیبانی می کند.

می‌تواند از کد اسکن وی چت والدین برای باز کردن کد پرداخت استفاده کند و والدین می‌توانند محدودیت‌های روزانه تعیین کنند. برای Alipay، محدودیت مصرف پشتیبانی می‌شود و والدین می‌توانند در هر زمان این را غیرفعال کنند. Mi Rabbit Children’s Phone Watch Ultra دارای صفحه نمایش 1.52 اینچی، دوربین دوگانه 8 مگاپیکسل/5 مگاپیکسل است و از اتصال شبکه 4G پشتیبانی می کند. می‌توانید در حین تماس‌های ویدیویی بین دوربین‌ها جابه‌جا شوید تا والدین از محیطی که فرزندش در آن قرار دارد مطلع باشد. چندین حالت ورزشی در Mi Rabbit Children’s Phone Watch Ultraman Edition وجود دارد. عملکردهای تست انطباق ورزشی برای کودکان دبستانی و راهنمایی توسعه یافته است و هدف آن بهبود سریع عملکرد است.

یک همکلاسی داخلی XiaoAI، پرسش و پاسخ دایره المعارف دانش، فرهنگ لغت، ساعت زنگ دار، و ترجمه صوتی چینی و انگلیسی وجود دارد. همچنین دارای اتصال هوشمند MIJIA و عملکردهای دیگر است.

ساعت تلفن هوشمند Xiaomi Mi Rabbit Children’s Phone Ultraman Edition برای خرید مستقیم از طریق JD.com در دسترس است. قیمت آن 799 یوان (~ 109 دلار) است، اما به احتمال زیاد برای بازار جهانی در دسترس نخواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن 18 مدل گوشی شیائومی برای دریافت MIUI 14

نظرات در مورد : ساعت Mi Rabbit Children شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *