هوآوی واچ جدید با ردیابی فشار خون در نوامبر از راه می رسد

هوآوی واچ جدید با ردیابی فشار خون در نوامبر از راه می رسد

هوآوی در نظر دارد ماه نوامبر ساعت هوشمند جدید هوآوی واچ را با مشخصات کلیدی بهتر و طراحی بهبودیافته معرفی کند. اکنون اطلاعات جدیدی مربوط به این گجت پوشیدنی نسل جدید فاش شده است.

فشار خون بالا (فشار خون بالا) می تواند منجر به عواقب جدی سلامتی مانند بیماری قلبی و سکته شود. اکثر ساعت‌های هوشمند دارای ویژگی‌های ردیابی سلامتی مانند نمایشگر محتوای اکسیژن خون و ردیاب ضربان قلب هستند. حدس زده می شود که ساعت های هوشمند آینده به کاربران امکان اندازه گیری فشار خون را نیز خواهند داد. به نظر می رسد هوآوی می تواند اولین برندی باشد که ساعت هوشمندی با چنین ویژگی عرضه می کند.

اخیراً یک کاربر چینی با حساب کاربری Weibo به نام Changan Digital King ادعا کرده است که هواوی ساعت هوشمند جدیدی را در ماه نوامبر معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد که این ساعت هوشمند ممکن است مجهز به ردیاب فشار خون باشد.

ماه گذشته، سازمان غذا و داروی استان گوانگدونگ لیست دستگاه های مورد تایید را منتشر کرد. این لیست شامل یک ساعت هوشمند هواوی با پشتیبانی از ECG درجه پزشکی (الکتروکاردیوگرام) و ردیاب فشار خون بود.

در ماه مه 2021، رئیس بخش تلفن های هوشمند تجاری مصرف کننده هوآوی، هی گنگ گفت که اولین ساعت هوشمند این شرکت که از تشخیص فشار خون پشتیبانی می کند، تست ثبت دستگاه پزشکی را گذرانده است. در آن زمان، گزارش شد که در نیمه دوم سال در چین عرضه خواهد شد.

گزارشی از ماه سپتامبر نشان داد که هواوی نام Huawei Watch D را در مرجع EUIPO ثبت کرده است. حدس زده می شود که این دستگاه ممکن است با پشتیبانی از ردیابی اکسیژن خون وارد شود. اکنون که ماه نوامبر آغاز شده است، این احتمال وجود دارد که این شرکت به زودی اولین ساعت هوشمند خود را با یک ردیاب فشار خون در چین به نمایش بگذارد. رویداد راه اندازی آن می تواند شاهد ورود محصولات دیگری مانند نوت بوک، FreeBuds Lipstick TWS و غیره باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گزینه رنگی جدید برای تبلت میت پد 11 هوآوی

نظرات در مورد : هوآوی واچ جدید با ردیابی فشار خون در نوامبر از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *