سامسونگ از ماشین لباسشویی چهارکاره هوشمندش در لاس وگاس رونمایی کرد

سامسونگ از ماشین لباسشویی چهارکاره هوشمندش در لاس وگاس رونمایی کرد

سامسونگ لباس شویی جدید خود را در نمایشگاه لاس و گاس رونمایی کرد . این لباس شویی جدید سامسونگ چهار کاره می باشد .

یک خشکشویی کامل در خانه

شرکت سامسونگ از لباسشویی انقلابی FlexWashTM + FlexDryTM خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد.
این ماشین لباسشویی دوقلو به گونه‌ای طراحی شده است که دو شوینده و دو خشک‌کننده دارد و به این ترتیب مصرف‌کنندگان گزینه‌های بیشتری برای شستن لباس‌های خود در تمامی شرایط خواهند داشت. سیستم FlexWashTM + FlexDryTM با استفاده از مجموعه فناوری‌های اصلی سامسونگ در حوزه لباسشویی، پیشرفته‌ترین و انعطاف‌پذیرترین روش‌های شستشوی لباس را با هدف برآورده کردن نیازهای خانواده‌های پرمشغله امروزی، فراهم می‌کند.
هر بخش مجزای شستشو که در این دو دستگاه تعبیه شده، خصوصیات منحصربه‌فردی در رفع بخشی از نیازهای شستشوهای روزمره دارد. بخش جلویی FlexWashTM با حجم پنج فوت مربع- بزرگترین حجم موجود در این رده- می‌تواند لباس‌های عادی یا بزرگ را بشوید. در عین حال، بخش بالایی FlexWashTM نیز یک فوت مربع به حجم کلی دستگاه اضافه می‌کند که البته برای شستشوی حجم کمتر لباس و به‌صورت جداگانه از لباس‌های داخل بخش اصلی، کاربرد دارد. برای شستشوی سریع مقادیر زیاد لباس، کاربر می‌تواند از هر دو بخش به‌صورت هم‌زمان اما با برنامه‌های شستشوی متفاوت استفاده کند.
دستگاه FlexDryTM یعنی بخش خشک‌کن مجموعه، توانایی خشک کردن مقادیر زیاد لباس را با انعطاف‌پذیری بالا دارد و البته می‌تواند چند لباس ظریف را نیز به‌صورت هم‌زمان اما جداگانه خشک کند. کاربر می‌تواند این لباس‌ها را در بخش Delicate Rack بالای خشک‌کن بخواباند تا پارچه‌های ظریف و حساس را با جریان هوای گرم و کنترل شده خشک کند. این بخش ویژه گرمای هوا را بسته به نوع پارچه، به‌صورت خودکار بین دمای اتاق تا 95 درجه فارنهایت تنظیم می‌کند. بخش اصلی خشک‌کن نیز از فناوری چندجریانی (MultiSteam) سامسونگ برای ضدعفونی و تازه کردن پارچه‌ها در عین کم کردن بو و چروک، استفاده می‌کند.
سو بیونگ سام، مدیر بخش لوازم خانگی شرکت سامسونگ می‌گوید: «هرکس لباس‌های متفاوت و روشی متفاوت برای مراقبت از آنها دارد. لباسشویی دوقلوی FlexWashTM + FlexDryTM یک سیستم شستشو برای برآوردن تمام این نیازها به‌صورت یک‌جا است. هدف ما تامین آزادی عمل و انطعاف‌پذیری در تنظیم روندهای شستشوی لباس متناسب با روش زندگی خانواده‌ها، و نه هیچ روش دیگری، است.»
تحقیقات شرکت سامسونگ روی عادات لباسشویی مصرف‌کنندگان آمریکایی نشان داد 87 درصد این مصرف‌کنندگان لباس‌های خود را بر اساس روشن یا تیره بودن رنگ، نوع پارچه و میزان کثیفی آنها دسته‌بندی می‌کنند و 70 درصد آنها لباس‌ها را دو بار پشت سر هم می‌شویند. اما روش شستشوی جدید FlexWashTM + FlexDryTM با هدف تحول در دستگاه‌های موجود و دادن امکان دسته‌بندی سریع و کارآمد لباس‌ها به مصرف‌کنندگان ارائه شده است. امکان فعالیت تمامی چهار بخش ماشین به‌صورت جداگانه و هم‌زمان، نیاز مبرم مصرف‌کنندگان به شستشوی سریع‌تر لباس‌ها را، در عین تفکیک آنها، برآورده می‌کند.
در بخش شوینده FlexWashTM از سه فناوری اصلی سامسونگ برای لباسشویی، یعنی SuperSpeedTM, PowerFoamTM, و Vibration Reduction Technology (VRT) استفاده شده است. فناوری SuperSpeedTM دوره‌های شستشو را از 60 دقیقه معمول تا حد 30 دقیقه کوتاه می‌کند در حالیکه فناوری PowerFoamTM از ترکیب نوآورانه آب، هوا و ماده شوینده با هدف موثرتر کردن شستشو تا حد نفوذ به بزرگترین تکه‌های جرم با استفاده از قدرت کف بهره می‌برد. فناوری VRT نیز میزان لرزش و صدای سیستم را به حداقل می‌رساند.
بخش FlexWashTM برای سادگی کاربرد، دو خط ورودی آب جداگانه ندارد لذا برای نصب نیاز به فردی حرفه‌ای ندارید. به‌علاوه سادگی دسترسی به لگن‌های شوینده و خشک‌کن از بخش بالایی باعث می‌شود تا کار ریختن لباس داخل دستگاه و خارج کردن آنها برای مصرف کننده بسیار راحت شود. شیشه شفاف بخش بالایی نیز بررسی شرایط شستشو را با چشم ساده می‌کند.
حرف آخر اینکه سیستم FlexWash™ + FlexDry™ امکان اتصال به اینترنت اشیا را داشته و خصوصیات هوشمند تعبیه شده در آن به کاربر امکان می‌دهد با استفاده از گوشی هوشمند خود و برنامه Smart Home سامسونگ، دستگاه را کنترل کند. با استفاده از این برنامه امکان راه‌اندازی، توقف و بررسی تمامی چرخه‌های شستشو برای هردو دستگاه وجود خواهد داشت.
هر دو دستگاه FlexWash™ + FlexDry™ نامزد دریافت جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2017 بوده و پیش از این نیز برای نوآوری‌هایی مانند activewashTM در سال 2015 و AddWashTM در سال 2016 جوایز مربوطه را به خود اختصاص داده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ نکست برای حمایت از کسب و کارها تاسیس شد

نظرات در مورد : سامسونگ از ماشین لباسشویی چهارکاره هوشمندش در لاس وگاس رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *