هوآوی در میان سایر شرکت های خاورمیانه رتبه ی اول را کسب کرد

هوآوی

می بایست شرکت هوآوی را یکی از موفق‌ترین شرکت های حوزه ی فناوری و تکنولوژی دانست که در سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز کرد و با توجه به پیشرفت های بی‌نظیر و خلاقانه ی این برند در حوزه ی نام برده، توانست در مدت کوتاهی یکی از مهم ترین مهره های این بازی در بازار ارتباطات شود .

در این مدت کوتاه شرکت نام برده در بین سایر شرکت های حوزه ی ارتباطات و تکنولوژی در ۲۲ کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دارای بیشترین رشد بوده با سهم ۱۳.۸ درصد. هم اکنون هوآوی برند دوم منطقه در فروش گوشی های هوشمند است که تلاش های زیادی انجام داده است که این رتبه را بهبود ببخشد.

خدمات هوآوی هم اکنون برای ۷۰ درصد جمعیت در ۹۸ درصد منطقه جغرافیایی نام برده در دست رس است. شایان ذکر است که شرکت هوآوی باعث پیشرفت این مناطق هم شده است زیرا با وجود این شرکت ۳۰۰ هزار شغل ایجاد شده و با ۲۰۰۰ شرکت محلی همکاری تجاری دارد.

در سال ۲۰۱۳ شرکت نام برده در یک همکاری با شرکت اتصالات اولین شبکه ی 3G منطقه را در کشور های عربی راه اندازی نمود، همچنین این شرکت طی ۱۲ سال گذشته با همکاری با شرکای خود در تلاش بوده تا در موسم حج مشکلات ارتباطی زائران را بر طرف کند و ارتباط آسان و سریعی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

در امارات متحده عربی نیز این شرکت در همکاری با دولت محلی، فونت رسمی این کشور را در گوشی های اسمارت خود جای داد. پشتوانه ی پیشرفت‌های این برند در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، هزینه های طولانی مدت این برند بر تحقیق و توسعه و تلاش این شرکت برای ایجاد ارزش های قابل لمس با ایجاد خلاقیت و کارایی در محصولاتش میباشد، هر سال هوآوی ۱۰ درصد از فروش سالیانه ی خود را به تحقیق و توسعه تخصیص میدهد.

سیاست های خوب این شرکت در حوزه های مختلف باعث شده است که این برند یکی از محبوب ترین برندها برای کاربران بشود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  طرح کاملا مفهومی از گوشی جدید کمپانی هوآوی P11 با دوربین سه گانه

نظرات در مورد : هوآوی در میان سایر شرکت های خاورمیانه رتبه ی اول را کسب کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *