هوآوی در سال 2016 گوشی های بیشتری فروخته اما سود کمتری داشته است!

گوشی جدید هواوی

اگر فقط بخواهیم یک کمپانی را انتخاب کنیم که سال خوب و موفقیت باری را پشت سر گذاشته باشد میتوان هوآوی را انتخاب کرد.این کمپانی در سال 2016 با معرفی پرچمدارانی کاربر پسند و عالی توانست سود خوبی از فروش این گوشی ها به جیب بزند.

کمتر جایی است که شما بتوانید بروید و یک گوشی هوآوی وجود نداشته باشد!امروزه اکثر مردم نام این برند را شنیده اند و حتی عده ای طرفدار پر و پا قرص این برند چینی هستند.با این اوصاف میتوان هوآوی را یک شرکت موفق تا به امروز دانست.جدا از بازار موبایل هوآوی در بخش تبلت ها نیز با معرفی Matebook توانست به همگان ثابت کند که اولین محصول یک شرکت نیز میتواند بی نقص باشد.در زمینه نرم افزاری نیز شاهد پیشرفت چشمگیری از سوی این شرکت بوده ایم به طوری که رابط کاربری این کمپانی اکنون سبک تر و کاربر پسند تر از همیشه شده است.

حال آماری به بیرون درز کرده است که نشان میدهد هوآوی آنقدری که مد نظر داشته است سود از گوشی هایش به دست نیاورده است.

سال 2016 به نظر برخی از بزرگان فناوری بدترین سال فروش گوشی هوشمند بوده است که این اتفاق برای کمپانی خوش نام چینی یعنی هوآوی نیز رسیده است.

البته این شرکت دارد به هدف فروش 30 درصد بیشتر هر پرچمدار در هر سال نزدیک میشود اما سال 2016 گویی اینگونه نبود.هوآوی در سال 2015 توانسته بود 2.2 میلیارد دلار تلفن هوشمند بفروشد به طوری که این رقم در سال 2016 به 2 میلیارد دلار رسیده که شاهد 10 درصد افت فروش در سال اخیر بوده ایم.هدف هوآوی در سال 2016 فروش 2.5 میلیارد دلار گوشی هوشمند بوده است که گویی محقق نشده است.درآمد هوآوی در سال گذشته به طور مجموع 26 میلیارد دلار بوده است که نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.

حال با این اوصاف هوآوی هدف فروش تلفن هوشمند را در سال 2017 یک فروش 4 میلیارد دلاری مشخص کرده است اما باید دید که آیا پرچمدار جدید هوآوی یعنی p10 میتواند این هدف را محقق سازد؟

نظر شما چیست؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تعمیرات هوآوی Mate X5 Collector Edition به گرانی آیفون 15 پرو جدید است

نظرات در مورد : هوآوی در سال 2016 گوشی های بیشتری فروخته اما سود کمتری داشته است!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *