انتشار آپدیت ماه جولای برای گلکسی نوت 10

انتشار آپدیت ماه جولای برای گلکسی نوت 10

کاربران گلکسی نوت 10 (در ایالات متحده آمریکا) بالاخره یک به روز رسانی جدید برای نسخه های آمریکایی گوشی های سری گلکسی نوت 10 سامسونگ که با آخرین وصله نرم افزاری جولای 2022 ارائه می شود، دریافت کردند. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای گوشی‌های اپراتور و آنلاک در ایالات متحده در دسترس است و برخی از مشکلات امنیتی و پایداری را برطرف می‌کند.

به‌روزرسانی جدید با دو نسخه نرم‌افزاری ارائه می‌شود، با شماره N97xU1UES7HVF4 برای مدل‌های بدون قفل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، و شماره نسخه N97xUSQS5GVF4 برای تلفن‌های دارای قفل شرکت مخابراتی. گوشی‌های نوت 10 که در سال 2019 عرضه شدند، از مشخصات بالایی برخوردار هستند و از چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام در آنها به کار گرفته شد و اولین گوشی هایی بودند که نمایشگری با حفره دوربین سلفی در جلو داشتند.

در بررسی اولیه گلکسی نوت 10، آن را به‌عنوان «به‌روزرسانی تکراری، ترکیبی از بهترین‌های نوت 9 سال گذشته با ویژگی‌های جدیدی که سامسونگ در سری S10 معرفی می‌کند» توصیف کردیم. این گوشی در ابتدا با اندروید 10 عرضه شد و اندروید 12 آخرین ارتقاء سیستم عامل اصلی آن بود.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود ساعت‌های سری Galaxy Watch 5 آینده سامسونگ در ماه آگوست طی رویداد آنپکد این شرکت معرفی شود. پیش از معرفی، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در وب‌سایت NBTC تایلند مشاهده شده‌اند. این لیست هیچ مشخصاتی از این دستگاه ها را فاش نکرد. با این حال، به لطف درز و شایعات، ما از قبل بیشتر جزئیات مربوط به ساعت های هوشمند آینده را می دانیم.

همانطور که در ابتدا توسط افشاگر مطرح Mukul Sharma مشاهده شد، Galaxy Watch 5 دارای گواهی NBTC از کد مدل SM-R915F بهره می برد، در حالی که Galaxy Watch 5 Pro دارای SM-R925F است. طبق معمول، مرجع صدور گواهینامه هیچ مشخصاتی از هیچ یک از این ساعت های هوشمند را فاش نمی کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که هر دو مدل ساعت هوشمند دارای دو دکمه فیزیکی هستند. انتظار می رود گلکسی واچ 5 پرو ظاهر رسمی تری داشته باشد و قیمتی بالاتر از واچ وانیلی 5 پیدا کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سرعت شارژ سری گلکسی اس 24

نظرات در مورد : انتشار آپدیت ماه جولای برای گلکسی نوت 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *