هوآمی و عرضه نسخه ویژه ساعت Amazfit T-Rex 2 به مناسبت روز اقیانوس

هوآمی و عرضه نسخه ویژه ساعت Amazfit T-Rex 2 به مناسبت روز اقیانوس

شرکت سازنده ساعت های هوشمند Huami که با نام Zepp نیز شناخته می شود، زیربرند شیائومی بوده که نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 2 را عرضه کرده است. مدل جدید Amazfit T-Rex 2 Ocean Blue Limited Edition نام دارد و به مناسبت روز جهانی اقیانوس که در 8 ژوئن جشن گرفته می شود، معرفی شد.

این برند امیدوار است با معرفی محصول جدید از تلاش‌های پایدار زیست‌محیطی حمایت کند زیرا وعده داده است ۱۰ دلار برای هر ساعت فروخته شده به سازمان محیط‌زیست غیرانتفاعی Coral Guardian برای حمایت از پروژه‌های اکولوژیکی مرجانی در مناطق حفاظت‌شده دریایی اندونزی اهدا کند.

طراحی نسخه جدید الهام گرفته از عشق به زیبایی طبیعت و کارهای باشکوه ماجراجویی هایی بوده که هفت اقیانوس را کاوش کردند. بند و بسته بندی با مواد 100% سازگار با محیط زیست ساخته شده که در صورت دور ریختن می تواند به طور طبیعی تخریب شود. Amazfit T-Rex 2 اولین بار در سال گذشته با صفحه نمایش رنگارنگ 1.39 اینچی AMOLED عرضه شد. قاب بدنه ساعت از فرآیند پاشش فلزی مقاوم در برابر خش استفاده می‌کند، در حالی که کناره بدنه ساعت از یک بدنه ضد رسوب جدید استفاده می‌کند.

هوآمی و عرضه نسخه ویژه ساعت Amazfit T-Rex 2 به مناسبت روز اقیانوس

این ساعت همچنین دارای 4 دکمه فلزی بزرگ استیل ضد زنگ محسوب می شود. در مورد بند، از مواد سیلیکونی آنتی باکتریال ساخته شد. ساعت مجهز به باتری 500 میلی آمپر ساعتی بوده که می تواند 24 روز عمر باتری داشته باشد. این دستگاه از پنج سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای جهانی Beidou، GPS، GLONASS، Galileo و QZSS پشتیبانی می‌کند و یک باند فرکانس جدید L5 را اضافه کرده است که می‌تواند خطاهای چند مسیره یونوسفر و زمین را کاهش دهد و محیط خارجی را بهبود بخشد. T-Rex 2 همچنین گواهی استاندارد نظامی را دریافت کرده، از عملیات در دمای پایین زیر -30 درجه سانتیگراد پشتیبانی می کند، تا 100 متر قابلیت ضد آب دارد و بیش از 150 حالت ورزشی را پشتیبانی می کند.

Amazfit T-Rex 2 Ocean Blue Limited Edition در حال حاضر فقط در برخی مناطق موجود است. در اخباری دیگر آمازفیت به تازگی یک محصول پوشیدنی کاملاً جدید را در بازار هند عرضه کرده است. گجت مورد بحث Amazfit GTR Mini جدید است که دارای برخی مشخصات و ویژگی های قابل توجه است. GTR Mini جدید به عنوان آخرین مدل ساعت هوشمند میان رده این شرکت وارد بازار می شود. این دستگاه دارای طراحی جمع و جور با صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED دایره ای است که دارای وضوح HD و محافظ شیشه منحنی است.

بیشتر بخوانید  آمازفیت و عرضه دو ساعت هوشمند جدید

منبع: Gizmochina

3.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : هوآمی و عرضه نسخه ویژه ساعت Amazfit T-Rex 2 به مناسبت روز اقیانوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *