همیشه بهترین ها را نباید معرفی کرد / زشت ترین تبلت دنیا

زشت ترین تبلت دنیا (1)

تبلت ها از ابتدای ورودشان به دنیای تکنولوژی کارایی خاص خود را داشتند و از کاربردهای اصلی آن ها می توان وبگردی و تماشای فیلم راحت تر را نام برد.اگرچه شرکت های مختلف همواره کوشیده اند با ارائه بهترین محصولات با یکدیگر به رقابت پرداخته و تبلت خود را نازک تر،دارای حاشیه کمتر، سبک تر،با باتری با توان بیشتر و… ارائه کنند،اما برخی نیز در این میان پیدا می شوند که این روند را در جهت عکس دنبال کرده و می خواهند خاص بودن را با ارائه بدترین نوع محصول تجربه کنند!
یکی از این موارد تبلت ساخته شده برای استفاده در بیمارستان‌ها است که قصد دارد داده‌های پزشکی بیماران را به دکترها و پرستارها نشان دهد.

InfoViewTablet_FEATذکر این نکته خالی از لطف نیست که ظاهر نچندان جذاب و نچسب این تبلت بهترین بخش آن است چون مطمئنا با باز شدن و دیدن محتویات درونی این تبلت درباره خاص بودن این تبلت در جهت عکس مطمئن خواهید شد.برای اطمینان از این قضیه لازم است ذکر کنیم که منبع تغذیه این وسیله تنها چند باتری قلمی معمولی است که با چسب اسکاچ به هم متصل شده‌اند!

زشت ترین تبلت دنیا (3)درون این تبلت بیشتر به دستگاه‌هایی که در یک گاراژ و با وسایلی کاملا ابتدایی ساخته شده شباهت دارد.برد منبع تغذیه‌ی این تبلت، یکی از ابتدایی‌ترین کیت‌هایی تکنولوژی است که تا به حال دیده‌ایم.همچنین مادردبرد این تبلت ظاهرا یک AMD Geode NX800LX است که تنها قطعه‌ی درست و حسابی آن به شمار می رود.
حتی این برد هم با چسب به بدنه‌اش متصل شده است، آن هم چسب معمولی!
سایر تصاویر این محصول را می توانید در زیر ببینید

زشت ترین تبلت دنیا (6) (Copy) زشت ترین تبلت دنیا (5) (Copy) زشت ترین تبلت دنیا (4) (Copy) زشت ترین تبلت دنیا (3) (Copy) زشت ترین تبلت دنیا (2) (Copy) زشت ترین تبلت دنیا (4) (Copy)

منبع : phonearena

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : همیشه بهترین ها را نباید معرفی کرد / زشت ترین تبلت دنیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *