هفته ی آینده هواوی انر9 در رنگ مشکی عرضه می شود

آنر9

هفته ی آینده هواوی انر9 در رنگ مشکی عرضه می شود: امروز در خبری شاهد تایید هواوی از عرضه نسخه مشکی رنگ انر 9 در هفته ی آتی بوده ایم. همانگونه که خبرها نشان می دهند هواوی انر9 از هفته ی آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد . 18جولای زمان دقیق ارائه شده برای انر 9 مشکی می باشد . اگر بخواهیم به صورت اجمالی در مورد گوشی های سری انر هواوی بررسی کنیم باید بدانیم این گوشی ها علاوه بر مشخصات خوب از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند به صورتی که توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.

هواوی آنر9پیش تر قرار بر این بود که این گوشی در رنگ های خاکستری، ابی ، طلایی و مشکی به علاقه مندان عرضه شود اما حالا پس از 1ماه تعویق سرانجام در هفته ی آینده شاهد رنگ مشکی آنر9 خواهیم بود . علاقه مندان زیادی رنگ مشکی را به عنوان زیباترین و جذاب ترین رنگ در نظر دارند .

از نظر قیمتی نسخه مشکی آنر9 اختلافی با دیگر رنگ ها نخواهد داشت . طبق آمار هواوی ، آنر9 در ماه گذشته حدود 1 میلیون فروش داشته است واین ارقام برای یک گوشی میان رده بسیار خوب تلقی می شود علاوه بر اینکه مدت زیادی از عرضه آن نگذشته است ممکن است در ماه های آینده فروش این گوشی چند برابر شود .

 نظر شما در مورد گوشی های سری آنر هواوی چیست ؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی جایگاه هفتم ثبت اختراع 2020 را از آن خود کرد.

نظرات در مورد : هفته ی آینده هواوی انر9 در رنگ مشکی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *