هدفون Nord Buds CE وان پلاس و کسب تاییدیه

هدفون Nord Buds CE وان پلاس و کسب تاییدیه

به تازگی هدفون وان پلاس Nord Buds CE در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است و انتظار داریم در آینده نزدیک معرفی شود. این لیست هیچ جزئیاتی در مورد هدفون ارائه نمی دهد، با این حال، انتظار می رود آنها نسخه مقرون به صرفه تری از هدفون وان پلاس Nord Buds باشند که در ماه آوریل عرضه شدند. این هدفون در وب سایت بلوتوث SIG با شماره مدل E506A رویت شده و در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

طبق گزارش MySmartPrice، هدفون Nord Buds CE با شماره مدل E506A در وب سایت بلوتوث (SIG) مشاهده شد. این لیست جزئیات زیادی از هدفون ها را فاش نکرد، به جز اینکه آنها از بلوتوث 5.2 برای اتصال پشتیبانی می کنند و نرم افزاری با برچسب X21E2_07_A.1.0.0 اجرا می کنند. OnePlus Nord Buds CE احتمالاً نسخه ارزان‌تری از هدفون Nord قبلی خواهد بود. زیرا محصولات OnePlus با نام “CE” معمولاً ارزان تر از سایر محصولات شرکت هستند. به عنوان مثال، گوشی های OnePlus Nord CE را در نظر بگیرید، آنها نسبتاً ارزان تر از هدفون معمولی OnePlus Nord هستند.

OnePlus هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد Nord Buds CE ارائه نکرده است. با این حال، انتظار می رود که به زودی معرفی شوند زیرا قبلاً گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده اند. امیدواریم در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد هدفون آشنا شویم. OnePlus Nord Buds در آوریل 2022 معرفی و عرضه شد. این هدفون ها با برچسب قیمت مقرون به صرفه 38 دلار عرضه شدند. هدفون ها دارای درایورهای 12.4 میلی متری هستند و از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. همچنین گوشی ها با باتری مناسبی عرضه می شوند و آنها می توانند به تنهایی 7 ساعت موسیقی را بدون وقفه پخش کنند.

علاوه بر این، کیس کل زمان گوش دادن را به 30 ساعت می رساند. وان پلاس Nord Buds مانند سایر محصولات OnePlus دارای شارژ سریع است. شارژ سریع 10 دقیقه ای می تواند تا 5 ساعت پخش شود. در دیگر خبرها پیشتر گوشی هوشمند OnePlus Nord که یک مدل معرفی نشده بوده، در پایگاه داده FCC لیست شده و ممکن است جانشین Nord N200 5G سال گذشته باشد. گمان می‌رود دستگاه جدید با شماره مدل CPH2389، همان گوشی میان رده Nord N300 5G آینده باشد که ممکن است دوباره در انحصار خریداران آمریکای شمالی باشد.

بیشتر بخوانید  ویژگی های کلیدی وان پلاس نورد 4 لو رفت

لیست FCC همچنین باندهای پشتیبانی شده 5G گوشی را تأیید کرد: n2،n25،n41، n66، n71 و n77. تنها اطلاعات دیگری که در حال حاضر شایعه شده این بوده که دستگاه دارای صفحه نمایش با وضوح +FHD (احتمالاً 90 هرتز) است و از چیپست اسنپدراگون قدرت خواهد گرفت.

علاوه بر این، شایعات حاکی از آن بوده که دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین اندروید 11 به فروش خواهد رسید. انتظار می رود این گوشی پس از عرضه در ایالات متحده و کانادا بیش از 240 دلار قیمت داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون Nord Buds CE وان پلاس و کسب تاییدیه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *